Page 70 - 2017-yıllık-rapor-SON-PDF
P. 70

TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU


               4.1.1.3. Sosyal Medya


               Sosyal Medyada Kurumumuz,  Facebook,  Twitter,  YouTube ve Instagram
               hesaplarında aktif olarak 2017 yılında da tanıtım ve farkındalık oluşturmaya
               devam etmiştir.  Bu kapsamda 2017 yıl sonu itibarıyla Kurumumuzu
               Facebook’tan 28.488 kişi takip ederken, Twitter takipçi sayısı ise 2.573’tür.



               4.1.1.4. Medya ve Basın Temsilcileriyle İletişim Toplantıları


               Ankara ve İstanbul illerinde birkaç kez tüm basın temsilcileri, genel yayın yönetmenleri
               ve köşe yazarları ile bir araya gelinmiştir.

               Kamu Başdenetçisi Malkoç, Basının Ankara Temsilcileri ile Bir Araya Geldi (11 Ocak)

                                                     Kamu Başdenetçisi Şeref Malkoç,
                                                     gazete,  televizyon ve  haber  ajanslarının
                                                     Ankara temsilcilerinden oluşan 22
                                                     basın  mensubuyla  bir  araya  gelmiştir.
                                                     Toplantıya; Kamu Denetçileri Arif
                                                     Dülger, Celile Özlem Tunçak, Hüseyin
                                                     Yürük, Mustafa Özyar, Yahya Akman ve
                                                     Kurum Genel Sekreteri İbrahim Kılınç
               da katılmıştır.

               Kamu Denetçiliği Kurumunun faaliyetlerine ilişkin bilgiler veren Şeref Malkoç,
               KDK’nın anayasal bir kurum olduğunu kamu hizmetlerindeki işleyişin, bağımsız ve
               etkin bir şekilde şikâyet mekanizması ile denetlendiğini, şikâyetler üzerine inceleme
               ve araştırmalar yapıldığını, bunun üzerine karar verildiğini ve KDK’nın yasama,
               yürütme, yargı fonksiyonlarının buluştuğu bir kurum olarak değerlendirilebileceğini
               kaydetmiştir.

               Kamu Başdenetçisi Şeref Malkoç, Kuruma başvurularda hiçbir şekilde harç, pul ücreti
               alınmadığını,  Kurumun en önemli özelliğinin hızlı inceleme yapmak ve dostane
               çözüm sunmak olduğunu,  hak arama kültürünü yaygınlaştırmak için ilgili bütün kamu
               kurumları, üniversiteler ve basın mensupları ile beraber çalışacaklarını,  Kurumun
               hedefleri arasında idarenin hizmet kalitesindeki standardı yükseltmek de olduğunu
               belirterek  “Başın  düşerse  dara  ombudsmanlığı ara” şeklinde de bir slogan
               belirlediklerini ifade etmiştir.








            70  2017  YILLIK RAPOR
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75