Page 12 - KDK
P. 12

T.C. KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU




                İÇİNDEKİLER



                SUNUŞ ...................................................................................................................................................9
                BÖLÜM I .............................................................................................................................................. 15
                1.   BİR BAKIŞTA STRATEJİK PLAN .................................................................................................. 15
                    A. MİSYON VE VİZYON ................................................................................................................. 16
                    B. TEMEL DEĞERLERİMİZ .......................................................................................................... 17
                    C. AMAÇ VE HEDEFLER .............................................................................................................. 19

                BÖLÜM II ............................................................................................................................................. 21
                2.   TEMEL PERFORMANS GÖSTERGELERİ ..................................................................................... 22

                BÖLÜM III ............................................................................................................................................ 23
                3.   STRATEJİK PLAN HAZIRLIK SÜRECİ ......................................................................................... 24
                    A. Strateji Geliştirme Kurulu ile Stratejik Planlama Ekibinin
                         Oluşturulması ve Hazırlık Süreci ........................................................................................... 24
                    B. GZFT ve PESTLE Analizlerinin Gerçekleştirilmesi ile Risk ve
                         İhtiyaçların Ortaya Konulması ............................................................................................... 25
                    C. Stratejik Plan Amaç ve Hedeflerinin Belirlenmesiyle Stratejik Planın Yazılması ................. 26

                BÖLÜM IV ............................................................................................................................................ 29
                4.   DURUM ANALİZİ ......................................................................................................................... 29
                    A. KURUMSAL TARİHÇE ............................................................................................................. 30
                    B. UYGULANMAKTA OLAN STRATEJİK PLANIN DEĞERLENDİRİLMESİ ................................... 33
                    C. MEVZUAT ANALİZİ .................................................................................................................. 37
                    D. ÜST POLİTİKA BELGELERİ ANALİZİ ...................................................................................... 42
                    E. FAALİYET ALANLARI İLE ÜRÜN VE HİZMETLER ................................................................... 45
                    F. PAYDAŞ ANALİZİ ..................................................................................................................... 48
                        1. İÇ PAYDAŞ ANALİZİ ............................................................................................................. 48
                        2. DIŞ PAYDAŞ ANALİZİ ........................................................................................................... 49
                    G. KURULUŞ İÇİ ANALİZ ............................................................................................................. 50
                        1. GÖREV, YETKİ VE SORUMLULUKLAR ................................................................................. 50
                        2. İNSAN KAYNAKLARININ YETKİNLİK ANALİZİ .................................................................... 53
                        3. KURUM KÜLTÜRÜ ANALİZİ ................................................................................................ 58
                        4. TEKNOLOJİ VE BİLİŞİM ALTYAPISI ANALİZİ ....................................................................... 59
                        5. MALİ KAYNAK ANALİZİ ....................................................................................................... 61
                    H. PESTLE ANALİZİ .................................................................................................................... 63
                    I. GZFT ANALİZİ .......................................................................................................................... 68


                BÖLÜM V ............................................................................................................................................. 71
                5.   AMAÇ, HEDEF VE PERFORMANS GÖSTERGELERİ .................................................................... 71
                    A. AMAÇ VE HEDEFLER İLE STRATEJİ VE PERFORMANS GÖSTERGELERİ .............................. 72
                    B. STRATEJİK AMAÇ VE HEDEF-BİRİM İLİŞKİSİ ........................................................................ 87
                    C. HEDEF KARTLARI................................................................................................................... 88
                    D. MALİYETLENDİRME ............................................................................................................. 100


                BÖLÜM VI .......................................................................................................................................... 103
                6.   İZLEME VE DEĞERLENDİRME .................................................................................................. 103







                                                                             2022-2026 STRATEJİK PLANI   11
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17