Page 12 - KDK
P. 12
T.C. KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
İÇİNDEKİLER
SUNUŞ ...................................................................................................................................................9
BÖLÜM I .............................................................................................................................................. 15
1. BİR BAKIŞTA STRATEJİK PLAN .................................................................................................. 15
A. MİSYON VE VİZYON ................................................................................................................. 16
B. TEMEL DEĞERLERİMİZ .......................................................................................................... 17
C. AMAÇ VE HEDEFLER .............................................................................................................. 19
BÖLÜM II ............................................................................................................................................. 21
2. TEMEL PERFORMANS GÖSTERGELERİ ..................................................................................... 22
BÖLÜM III ............................................................................................................................................ 23
3. STRATEJİK PLAN HAZIRLIK SÜRECİ ......................................................................................... 24
A. Strateji Geliştirme Kurulu ile Stratejik Planlama Ekibinin
Oluşturulması ve Hazırlık Süreci ........................................................................................... 24
B. GZFT ve PESTLE Analizlerinin Gerçekleştirilmesi ile Risk ve
İhtiyaçların Ortaya Konulması ............................................................................................... 25
C. Stratejik Plan Amaç ve Hedeflerinin Belirlenmesiyle Stratejik Planın Yazılması ................. 26
BÖLÜM IV ............................................................................................................................................ 29
4. DURUM ANALİZİ ......................................................................................................................... 29
A. KURUMSAL TARİHÇE ............................................................................................................. 30
B. UYGULANMAKTA OLAN STRATEJİK PLANIN DEĞERLENDİRİLMESİ ................................... 33
C. MEVZUAT ANALİZİ .................................................................................................................. 37
D. ÜST POLİTİKA BELGELERİ ANALİZİ ...................................................................................... 42
E. FAALİYET ALANLARI İLE ÜRÜN VE HİZMETLER ................................................................... 45
F. PAYDAŞ ANALİZİ ..................................................................................................................... 48
1. İÇ PAYDAŞ ANALİZİ ............................................................................................................. 48
2. DIŞ PAYDAŞ ANALİZİ ........................................................................................................... 49
G. KURULUŞ İÇİ ANALİZ ............................................................................................................. 50
1. GÖREV, YETKİ VE SORUMLULUKLAR ................................................................................. 50
2. İNSAN KAYNAKLARININ YETKİNLİK ANALİZİ .................................................................... 53
3. KURUM KÜLTÜRÜ ANALİZİ ................................................................................................ 58
4. TEKNOLOJİ VE BİLİŞİM ALTYAPISI ANALİZİ ....................................................................... 59
5. MALİ KAYNAK ANALİZİ ....................................................................................................... 61
H. PESTLE ANALİZİ .................................................................................................................... 63
I. GZFT ANALİZİ .......................................................................................................................... 68
BÖLÜM V ............................................................................................................................................. 71
5. AMAÇ, HEDEF VE PERFORMANS GÖSTERGELERİ .................................................................... 71
A. AMAÇ VE HEDEFLER İLE STRATEJİ VE PERFORMANS GÖSTERGELERİ .............................. 72
B. STRATEJİK AMAÇ VE HEDEF-BİRİM İLİŞKİSİ ........................................................................ 87
C. HEDEF KARTLARI................................................................................................................... 88
D. MALİYETLENDİRME ............................................................................................................. 100
BÖLÜM VI .......................................................................................................................................... 103
6. İZLEME VE DEĞERLENDİRME .................................................................................................. 103
2022-2026 STRATEJİK PLANI 11