Page 64 - KDK-2016-YILLIK-RAPORU
P. 64
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
Eğitimler:
1. Şikâyet inceleme usulleri ve Ombudsman Kurumu’nun diğer yetkileri
(İspanya)
2. Şikâyet inceleme (Fransa)
3. Gayri resmi dostane uzlaşma ve arabuluculuk (Fransa)
4. Kamu farkındalığı kampanyasının başlatılmasına yönelik eğitim: medya,
internet, kurumu tanıtıcı dokumanlar (İspanya)
5. Kamu farkındalığı kampanyasının başlatılmasına yönelik eğitim: medya,
internet, kurumu tanıtıcı dokumanlar (Fransa)
6. Bilişim Teknolojisi (BT): Genel BT Konuları ve Şikâyet Yönetim Sistemi
(İspanya)
7. Bilişim Teknolojisi (BT): Genel BT Konuları ve Şikâyet Yönetim Sistemi
(Fransa)
63
8. Bölgesel Ağlar-Delegeler (Fransa)
9. Re’sen inceleme / İdarelerde İnceleme Başlatma Kriterleri (İspanya)
10. Ombudsman Kurumunun STK’lar ve Diğer Kurumlar ile İlişkileri (Fransa)
11. Yerel Yönetim, Şehir Planlama ve Çevre (İspanya ve Portekiz)
12. Eğitim (İspanya)
13. Kamu-Özel Sektör ile ilişkiler (İspanya)
14. Ombudsman Kurumu (İspanya)
15. Haklar ve Özgürlükler Sistemi (Fransa)
16. Sağlık ve Hastaneler ile İlişkiler (İspanya ve Portekiz)
17. Bilişim Teknolojisi İhtiyaç Analizi ve İzleme Faaliyeti (İspanya)
18. Kamu Denetçiliği Kurumu için Nihai İş Akış Tabloları, Belgelerin
Doğrulaması, Gelecekteki Aşamaların Tanımlanması (İspanya)
Çalıştaylar:
1. Çocuk (Fransa)
2. Kolluk kuvvetlerinin davranışları (Fransa)
3. Özgürlüklerinden yoksun kişiler (İspanya)
4. Ombudsman ve yargı organı arasındaki ilişkiler (Fransa)
5. Mülteciler, göçmenler, sığınmacılar ve azınlıklar (İspanya, Portekiz)
6. Kadın (İspanya, Portekiz)
YILLIK RAPOR 2016