Page 130 - KDK
P. 130

Ombudsman Halkla Buluşuyor



























            Kamu Başdenetçisi Şeref Malkoç Konuşmasını Yaparken

            Kamu Denetçiliği Kuruunun Tanınırlığının Artırılması ve Hak Arama Kültürünün Yaygınlaştı-
            rılması Programı kapsamında Ombudsman Halkla Buluşuyor Programlarını İzmir etabı Vali-
            lik ziyareti ile başladı. Vali Erol Ayyıldız’ı makamında ziyaret eden Kamu Başdenetçisi Şeref
            Malkoç ve beraberindeki heyet ardından Baro Başkanlığı ile görüşmeler yaptı. Ege Bölgesi
            Sanayi Odası Başkanlığı ziyaretinde ilin sanayisi ve ekonomisi gibi konulara değinilirken
            gerçekleştirilen iş ve işlemlerde devlet kurumları ile illişkilerde karşılaşılan problamlarin
            nasıl aşılacağı konuları değerlendirildi.
            Büyük şehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu makamında ziyaret edildi ve Ombudsmanlık
            Mekanizması sayesinde devletle ilişkilerde karşılaşılan problemlerin dostane çözüm yolları
            ile sonuca ulaştırılacağı ifade edildi. Şehrin sorunlarının da dile getirildiği ziyaret sonra-
            sında Kamu Başdenetçisi ilde faaliyet gösteren sivil toplum kuruluşlarının temsicileri ile
            görüştü.
            Programın ikinci günü ilde görev yapan basın ve medya kuruluşlarının temsilcileri ile sabah
            saatlerinde gerçekleştirilen kahvaltı ile başladı. Basın çalışanlarının sorunlarını dinleyen
            Kamu Başdenetçisi Şeref Malkoç onlara Kamu Denetçiliği Kurumunun işleyişi ve problem
            çözme mekanizmaları hakkında bilgi verdi.

            Ardından Ege Üniversitesi Rektörlüğü ziyaret edildikten sonra geniş katılımla gerçekleşen
            Ombudsman Halkla Buluşuyor Toplantısı gerçekleştirildi.
            Konuşmasına Kamu Denetçiliği Kurumunu tanıtarak başlayan Başdenetçi Şeref Malkoç,
            “Türkiye’deki huzurlu ortamı pekiştirmeyi, eğitimin, sağlığın, güvenliğin daha kaliteli olma-
            sını temin etmeyi önemsediklerini vurgulayarak, idarecilerin, siyasetçilerin bunu yapmak
            için ellerinden geleni yaptığını, bu hizmetlerin kalitesinin artması, iyi yönetim ilkesinin yer-
            leşmesini çalışmalarıyla idarenin şeffaflaşmasına katkıda bulunmayı hedeflediklerini ifade



        128   Kamu Denetçiliği Kurumu
   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135