Page 56 - KDK
P. 56

Ombudsman Halkla Buluşuyor

































            Şanlıurfada Engelli Hakları İle İlgili Sivil Toplum Kuruluşunun Yetkilisi Serbest Kürsüde İsteklerini
            Ve Problemlerini Dile Getirdi

            Malkoç, “Önemli olan vatandaşların memnuniyeti ve kamu hizmetlerinin kalitesinin artma-
            sı” dedi

            Kurumun amacının insanlara hizmet etmek, vatandaşların şikâyetlerini incelemek ve soru-
            nu çözmek olduğunu aktaran Malkoç, önümüzdeki yıllarda kamu hizmetlerinin kalitesinin
            daha da yükseleceğini ifade etti.
            Kurum tarafından düzenlenen toplantılarda, belediye başkanı, muhtar, sivil toplum kurulu-
            şu temsilcileri ve arzu eden vatandaşlarla bir araya gelip şikâyetlerini dinlediklerini belirten
            Malkoç: “Vatandaşa diyoruz ki işte bu ilin Valisi, belediye başkanı ve yöneticileri burada. Ne
            sorun ve şikâyetiniz varsa aktarın, eğer söyleyemiyorsanız bize yazılı olarak iletin. Bu de-
            mokrasilerde olması gereken güzel bir şey. Karşılıklı görüşerek çözüm bulmaya çalışıyoruz.
            Önemli olan vatandaşların memnuniyeti ve kamu hizmetlerinin kalitesinin artması.
            Eğer bir vatandaşımız gittiği bir kurumda yanlış bir muamele görüyorsa bize müracaat
            etsin Örneğin Tokat ilinde bir kızımız üniversite sınavına girerken hasta olduğu için ya-
            nında götürdüğü solunum cihazıyla içeri girmek için izin istiyor. Mahsuru yok diyerek içeri
            alınan kız öğrencimiz için daha sonra tutanak tutularak sınavı iptal ediliyor. Başvurmasına
            rağmen talebi reddedilen kızımız bize müracaat edince gerekli öncelemeyi yaptıktan sonra
            sorunu çözdük ve o öğrencimiz şimdi üniversitede okuyor. Bir genç kızımızın üniversite
            hayalinin bittiği bir sırada ona verdiğimiz katkı bütün arkadaşlarımızın ömür boyu mutlu-





         54   Kamu Denetçiliği Kurumu
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61