Page 90 - Ombudsman Bülten-Nisan 2018
P. 90
VAT ANDAŞLARIMIZDAN
“TEŞEKKÜR MEKTUPLARI”
GELMEYE DEVAM EDİYOR
lardan biri daha:
Yaptığı çalışmalar ve aldığı kararlar ile birlikte vatandaşın sorunlarına
kısa sürede çözüm bulan Kamu Denetçiliği Kurumu’na vatandaşlar ta-
rafından çok sayıda teşekkür mektubu gönderiliyor. İşte bu mektup-
“1,5 yılı aşkın bir süredir müvekkil şirketin devam eden mağduriyeti ile
ilgili olarak yaptığımız çeşitli yasal girişimlerin sonuçsuz kalması son-
rasında; Müvekkili olduğum şirket adına kurumunuza yapmış olduğum
başvurunun, Kurumunuzca işleme alınmasını, Sayın Göktuğ Pınar Be-
yin bizimle iletişime geçmesini ve Diyarbakır İl Milli Eğitim Müdürlüğü-
nün ilgili icra dairesinden dosyayla ilgili evrak talep etmesini memnuni-
yetle ve büyük minnetle öğrenmiş bulunmaktayız. Kurumunuzca ilgili
daireden bilgi ve belge istenmesi sonrasında ve alakanız sayesinde söz
konusu mağduriyetimizin çözüm yoluna girdiğini sevinçle görmüş bu-
lunuyorum. Bu husus bile; bir nevi dokunulmaz olan kamu kurumları-
devam etmesini diliyorum.
nın keyfi uygulamalarına karşı Kamu Denetçiliği Kurumunun ne kadar
önemli bir misyonu olduğunun çok açık bir ispatıdır. Bu sebeple bir
kez daha şükranlarımı sunarken; aynı hassasiyetin bundan sonra da
niz için teşekkür ederim.
Bu çerçevede Diyarbakır İl Milli Eğitim Müdürlüğünün, tarafımıza öde-
me yapılması amacıyla ödenek talebinde bulunması sebebiyle dosya-
nın şimdilik çözüme kavuştuğundan kapatılmasını talep eder, emekleri-
bilgilerinize arz ederim. 31.01.2018
Bununla birlikte ilgili idarenin ödenek talebinin sonuçlanması ve öde-
neğin ulaşması zaman alacaktır. Ancak bu süreç sonunda ödeneğin
tarafımıza ödenmemesi halinde kurumunuza tekrar başvurabileceğimi
Av. Hamza KARAKEÇİLİ