Page 66 - 2014 Yılı Faaliyet Raporu
P. 66

Tablo 32- Kurumumuz 2014 Yılı İhale Bilgileri -2


                               ALIM USULÜ                                     ALIM ADEDİ



               4734 sayılı Kanunun 22-d maddesi                                 152 Adet
               4734 sayılı Kanunun 22-a maddesi                                   2 Adet

               4734 sayılı Kanunun 22-b maddesi                                   5 Adet
               4734 sayılı Kanunun 3(e) maddesi uyarınca       103 adet mal alımı, 5 kalem bilgisayar, yazıcı, bar-
               DMO’dan yapılan alımlar                         kod yazıcı ve televizyon alımı, 3 adet tarayıcı alımı







           Ödeme İşlemleri                                    Depodan çıkan mal/malzemeler ile ilgili Tüketim Çıkış
                                                              TİF düzenlenmesi ve ilgili birime imzalatılması,
           Personel destek, sürücülü araç kiralama, özel güvenlik
           ile temizlik ve diğer hizmetler hizmet alımlarına ait ha-  Depoda  stok  durumu  azalan  mal/malzemeler  tespit
           kediş ödemeleri yapılmıştır.                       edilerek satın alımının sağlanması,

           Yapım  işleri  ile  ilgili  olarak  Kurumumuzun  tadilat  ve   3,6 ve 12 aylık dönemlerde Kurumumuzun Tüketim Çı-
           onarımı  yapılan  yeni  hizmet  binasının  bina  tadilat  ve   kış Raporunun hazırlanıp saymanlığa gönderilmesi,
           onarım işinin yüklenicisine 7 adet hakediş ödemesi ger-
           çekleştirilmiş, 2 adet ulusal katkı payı ödemesi ve 60  Zimmet işlerinin takibi yılsonu itibari ile Yönetim He-
           adet  avans  kredi  mahsubu  yapılmış,  temsil  ağırlama  sabı cetvellerinin hazırlanıp Saymanlığa gönderilmesi,
           kapsamında da 31 adet ödeme emri belgesi düzenlen-  daha sonra saymanlık Muhasebe Yetkilisi tarafından
           miştir.                                            imzalanan bahse konu cetvellerin Sayıştay Başkanlığı-
                                                              na gönderilmesi,
           Ayrıca, Kurumumuzun sabit gider faturaları, hakediş ve   Barkod sistemine geçilmesi, işlemleri gerçekleştirilmiş-
           diğer ödemeleri, avans ve kredi ödemeleri gerçekleşti-
           rilmiştir.                                         tir.

           Taşınır İşlemleri                                                       Gelen- Giden Evrak İşlemleri

           Kurumumuza satın alınan veya devredilen mal/malze-  Kurumumuza  2014  yılı  sonu  itibarıyla  toplam  12134
           melerin depo kabulünün yapılarak ve bahse konu mal/  adet evrak gelmiş olup; bunların yaklaşık %47’si şikâ-
           malzemelerin taşınırın işlem fişi düzenlenerek Kurum   yet başvuruları, %22,30’unu şikâyete ilişkin bilgi belge
           kayıtlarına alınması,                              talebi ile %13,98’sini ise yine şikâyete ilişkin ek evrak
                                                              oluşturmuştur.  Gelen ve giden evrak dağılımlarına iliş-
           Birimlerin taşınır istek belgesi bildirdikleri mal/malze-  kin bilgiler aşağıda yer alan tablolarda gösterilmektedir.
           me taleplerinin karşılanması, depoda bahse konu mal/
           malzemeler yoksa satın alımının sağlanması,



















                                                                                                    2014 YILI FAALİYET RAPORU 65
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71