Page 8 - KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
P. 8

İçindekiler
                  SUNUŞ ....................................................................................................................................... 4
              BÖLÜM I ......................................................................................................................................... 11
              1.  GENEL BİLGİLER ................................................................................................................... 11
              BÖLÜM I ......................................................................................................................................... 12
              GENEL BİLGİLER .......................................................................................................................... 12
                A.  MİSYON VE VİZYON ........................................................................................................... 12
                B.  YETKİ VE SORUMLULUKLAR ........................................................................................... 12
                C.  İDAREYE İLİŞKİN BİLGİLER ............................................................................................. 13
                  1.  FİZİKSEL YAPI ................................................................................................................ 13
                  2.  ÖRGÜT YAPISI ................................................................................................................ 13
                  3.  BİLGİ VE TEKNOLOJİK KAYNAKLAR .......................................................................... 16
                  4.  İNSAN KAYNAKLARI ....................................................................................................... 18
                  5.  SUNULAN HİZMETLER .................................................................................................. 22
                  6.  YÖNETİM VE İÇ KONTROL SİSTEMİ ............................................................................ 27
              BÖLÜM II ........................................................................................................................................ 29
              AMAÇ VE HEDEFLER ................................................................................................................... 29
                A.  İDARENİN AMAÇ VE HEDEFLERİ .................................................................................... 29
                B.  TEMEL POLİTİKA VE ÖNCELİKLER ................................................................................ 31
              BÖLÜM III ...................................................................................................................................... 33
              FAALİYETLERE İLİŞKİN BİLGİ VE DEĞERLENDİRMELER ..................................................... 33
                A.  MALİ BİLGİLER ................................................................................................................... 33
                  1.  BÜTÇE UYGULAMA SONUÇLARI ................................................................................. 33
                  2.  TEMEL MALİ TABLOLARA İLİŞKİN AÇIKLAMALAR ................................................... 33
                  2.1  Genel Düzeyde Mali Tablolara İlişkin Açıklamalar ......................................................... 33
                  3.  MALİ DENETİM SONUÇLARI ........................................................................................ 36
                B.  PERFORMANS BİLGİLERİ ................................................................................................. 37
                  1.  FAALİYET VE PROJE BİLGİLERİ .................................................................................. 37
                1.1    KURUMSAL ALANDA YÜRÜTÜLEN FAALİYETLER .................................................... 37
                1.1.1    Kurumsal İşleyişe Yönelik Faaliyetler .......................................................................... 37
                1.1.2    Hukuk Müşavirliğince Yürütülen Faaliyetler ................................................................ 38
                1.1.3    Personele Yönelik Eğitim ve Diğer Faaliyetler ............................................................. 39
                1.1.4    Destek Hizmetleri Faaliyetleri ...................................................................................... 41
                1.2    HAK ARAMA KÜLTÜRÜNÜN YAYGINLAŞTIRILMASI VE PAYDAŞLARLA İLİŞKİLER
                KAPSAMINDA YÜRÜTÜLEN FAALİYETLER ........................................................................... 41
                1.2.1    Basın ve Medya Faaliyetleri ......................................................................................... 42
                1.2.2    Kurumsal Toplantı ve Organizasyonlar ........................................................................ 43
                1.2.3    Halkla İlişkiler ............................................................................................................... 47
                1.2.4    Kamu Kurumları ve STK ile İlişkiler ............................................................................. 50
                1.2.5    TBMM ile İlişkiler ......................................................................................................... 57
                1.3    ULUSLARARASI ALANDA YÜRÜTÜLEN FAALİYETLER ............................................. 60
                1.3.1    Projeler .......................................................................................................................... 60
                1.3.2    Uluslararası Ağlar ........................................................................................................ 61
                1.3.3    Ombudsmanlık Kurumları ile İkili İş birliği Anlaşmaları ............................................. 61
                1.3.4    Ombudsmanlık Kurumları ve Ağlarıyla İlişkiler ile Yurtdışında Hak Arama Kültürünün
                Yaygınlaştırılması Kapsamındaki Faaliyetler ............................................................................. 62
                1.4    ŞİKÂYET BAŞVURULARI VE BAŞVURULARA İLİŞKİN İSTATİSTİKLER .................... 66
                1.4.1    Genel İstatistikler .......................................................................................................... 66
                1.4.2    Dostane Çözüme İlişkin İstatistikler ............................................................................. 77
                1.4.3    Tavsiye, Kısmen Tavsiye Kısmen Ret Kararlarına İlişkin İstatistikler ......................... 78
                1.4.4    Şikâyet Başvurularına İlişkin Bilgilendirme İstatistikleri ............................................. 80
                1.5    KURUMSAL YAYIN VE RAPORLAR ............................................................................... 81


                                                             7
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13