Page 156 - KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
P. 156
almıştır. Ayrıca Kamu Denetçiliği Kurumuna daha önce başvuruda bulunan ve sorunu Tavsiye
Kararı veya Dostane Çözüm Kararı ile çözülen vatandaşlara da yine söz imkânı verilmiştir.
Diğer yandan toplantının başladığı andan itibaren ve süresi boyunca Kamu Denetçilerimizin görev
alanına göre; başvuru ve bilgi alma masaları kurulmuş ve bu masalarda Kurum uzmanlarımız
tarafından vatandaşlara hizmet sunulmuştur. Vatandaşların başvuruları, beyanları değerlendirilmek
üzere toplanmış ya da vatandaşlar doğru çözüm kanallarına yönlendirilmiştir. Toplantı akabindeki
günlerde alınan sorunlar ve beyanlar incelenerek bazıları başvuru olarak kabul edilmiş bazıları ise
ilgili yöneticilere değerlendirilmek üzere gönderilmiştir.
Adana (29-30 Nisan)
152