Page 95 - KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
P. 95
3 STRATEJİK PLANIN DEĞERLENDİRİLMESİ
2017-2021 dönemi Stratejik Planımız kapsamında sorumlu olunan performans göstergelerimizin
büyük çoğunluğunun performans programında yer alan hedef ve göstergelerele aynı olması ve bu
göstergelere ilişkin gerçekleşme durumları, yapılan faaliyetler ile değerlendirmelerin “B.Performans
Bilgileri” başlığı altında yer alan “1. Program, Alt Program, Faaliyet Bilgileri” ile “2. Performans
Sonuçlarının Değerlendirilmesi” alt başlıklarında yer verilmesi sebebiyle bu bölümde sadece
performan göstergeleri ve gerçekleşme durumlarınailişkin veri ve sonuçları içerir tablolar
sunulmaktadır.
Amaç A.1 Hukuka ve Hakkaniyete Uygunluk Denetimi
Yoluyla Adalete Hızlı Erişimi Sağlamak, Daha
Fazla Değer Üretmek ve Etkinliği Artırmak
Hedef
H. 1.1 Şikâyetlerin daha hızlı ve etkin bir
şekilde alınmasını sağlamak
Performans Hedefi Şikâyetlerin daha hızlı ve etkin bir şekilde
alınması sağlanacaktır
Performans Göstergeleri Hedefin
2020 2020 Ulaşılma
Hedef Gerçekleşme Durumu
1 E-devlet aracılıyla yapılan başvuru %7 %75,39 Başarılı
sayısının tüm başvuru sayısına oranı
2 Tespit edilen güvenlik açıklarının kapatma %100 %100 Başarılı
oranı
Amaç A.1 Hukuka ve Hakkaniyete Uygunluk Denetimi
Yoluyla Adalete Hızlı Erişimi Sağlamak, Daha
Fazla Değer Üretmek ve Etkinliği Artırmak
Hedef H. 1.2 Şikâyetlerin etkin bir şekilde
incelenmesi, sonuçlandırılması ve takibinin
yapılması için bilgi temelli bir sistem
geliştirmek
Performans Hedefi Şikâyetlerin etkin bir şekilde incelenmesi,
sonuçlandırılması ve takibinin yapılması için
bilgi temelli bir sistem geliştirilecektir
Hedefin
2020 2020
Performans Göstergeleri Ulaşılma
Hedef Gerçekleşme
Durumu
1 Usul ve esaslara ilişkin düzenleme sayısı 1 2 Başarılı
Başvurunun her aşamasının izlenebildiği
2 bilgilendirme ve takip sistemindeki yenilik 7 7 Başarılı
sayısı
94