Page 68 - KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
P. 68

KURUMSAL İŞLEYİŞE YÖNELİK FAALİYETLER


              BİLGİ İŞLEM ALTYAPISI ALANINDA YAPILAN FAALİYETLER

                     Kurumlar,  hızla  gelişen  bilgi  teknolojileri  ile  bu  teknolojinin  sunduğu  imkânlardan
              yararlanmak ve ayrıca daha kaliteli hizmet vermek amacıyla verdikleri hizmetleri en doğru şekilde
              paydaşlarına ulaştırma noktasında bilişim sistemlerini daha yaygın bir şekilde kullanmaktadır.

                     Kurumumuzda  bilgi  teknolojisinin  hızla  gelişen  bu  imkânlarından  yararlanmak,
              çalışanlarına  ve  şikâyetçilere  bu  teknolojik  imkânları  en  iyi  ve  kolay  şekilde  yararlanmalarını
              sağlamak amacıyla bu alanda önemli atılımlar yapmaktadır.

              Bu doğrultuda 2021 yılının ilk altı aylık döneminde;

                Şikâyet  başvurularına  yönelik  olarak  başvurularının  incelenme  noktasında  verimliliği  ve
                 işlevselliği  artırmak amacı  ile Kurumumuzun kendi  imkânlarıyla  yazılımını  yaptığı  Şikâyet
                 Yönetim Sisteminde (SYS), Kurumun ihtiyaç analizleri ve kurum personelinden gelen talepler
                 doğrultusunda;

                       SYS sistemimizin e-imza entegrasyonları geliştirilerek daha hızlı ve kullanışlı hale
                         getirilmiştir.
                       Kullanıcıların yaşadığı problemlerin daha hızlı çözülebilmesi adına yönetilebilir
                         ekranlar tasarlanmıştır.
                       Uzaktan çalışma kapsamında güvenlik ve erişim güncelleştirilmeleri yapılmış,
                         kullanıcılara VPN hesapları açılarak sorunsuz ve hızlı şekilde SYS sistemine 7/24
                         erişebilmeleri sağlanmıştır.
                       KEP gönderimlerinde yaşanan problemlerin giderilmesi için yazılım geliştirmeleri
                         yapılarak giden evrak bürosunda sorunsuz evrak gönderimi sağlanmıştır.
                       Gelen evrak bürosundan gelen talepler doğrultusunda yazılım güncelleştirilmeleri
                         yapılarak şikâyetçilerden daha doğru ve hızlı evrak alımı sağlanmıştır.
                       İlk inceleme, araştırma ve dağıtım bürosunun tüzel kişi, şikâyet edilen idare vb.
                         bilgilerin alınmasında yaşadığı problemler giderilerek ilgili büro tarafından talep edilen
                         ekranlarda yazılım güncelleştirmeleri yapılmıştır.

                E-Başvuru, şikâyet başvurusunda bulunan kişilerden gelen talepler doğrultusunda;

                       Kurumumuza gerçek, tüzel ve yabancı kişiler kendileri veya vekil olarak başvuru
                         yapabilmektedirler.
                       E-Başvuru sayfamızda şikâyetçilerin yaşadığı problemler dikkate alınarak responsive
                         ekran güncelleştirilmeleri yapılmış olup tüm cihazlara uyumlu olarak çalışması
                         sağlanmıştır.

                Kurumumuzun  ihtiyaçları  doğrultusunda  kurum  web  sayfası  ve  çocuk  web  sayfası  ile  ilgili
                 olarak gerçekleştirilen faaliyetlere ilişkin gelen veriler doğrultusunda anlık güncellenmeleri ile
                 responsive ekran uyumluluğu kapsamında yazılım güncelleştirmeleri yapılmakta ve belirlenen
                 görsel tasarımlar çerçevesinde yayınlanması sağlanmaktadır.
   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73