Page 20 - KDK
P. 20

T.C. KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU




                C. AMAÇ VE HEDEFLER



                 AMAÇ 1:  Kişi Haklarının Korunmasını Sağlamak ve İdarenin İşleyişine Katkı Sunmak



                 Hedef 1.1: Başvurucuların KDK’ya erişilebilirliğinin ve nitelikli başvuruların artırılması

                 Hedef 1.2: Şikâyet inceleme metotlarının geliştirilmesi ile denetim sürecinin etkinliğinin
                 artırılması
                 Hedef 1.3: Kamu hizmetlerinin iyileştirilmesine katkı sağlamak üzere önleyici raporlar hazırl-
                 anması ve eğitici rolün üstlenilmesi
                 Hedef 1.4: İdareler ile başvuranlar arasında uzlaştırıcı rolün güçlendirilmesi ve kararlara
                 uyumun artırılması
                 Hedef 1.5: Kurumun etkinliğini artırmak amacıyla yeni mekanizmaların kurumsal işleyişe
                 dâhil edilmesi





                 AMAÇ 2: Hak Arama Kültürünü Yaygınlaştırmak



                 Hedef 2.1: Kuruma başvurma hakkının etkin kullanımı için KDK’nın ulusal düzeyde tüm
                 toplum kesimlerince tanınması



                 Hedef 2.2: KDK’nın uluslararası düzeyde tanıtımı ve kurumsal işbirliğinin arttırılması







                 AMAÇ 3: Kurumsal Yapılanmayı Güçlendirmek


                 Hedef 3.1: Kurum vizyonunu gerçekleştirecek  insan kaynakları stratejisinin uygulamaya
                 geçirilmesi


                 Hedef 3.2: Kurumun bilgi teknolojileri altyapısını daha da güçlendirmek





















                                                                             2022-2026 STRATEJİK PLANI   19
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25