Page 17 - KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
P. 17

İstanbul Bürosu;

                   Büromuzun en temel işlevi olan Kurumumuza doğrudan (yani elden, posta veya faks ile)
                     yapılmak  istenen  şikâyet  başvurularının  kayıtlarının  yapılmasını  teminen  Kurum  Genel
                     Evrak ve Şikâyet Bürosuna yönlendirmesi yapılmış, bunun akabinde dosyası açılan başvuru
                     EBYS’de takip edilerek şikâyet başvuru numarası aldığında dosyaya tüm kayıt bilgilerinin
                     yazılması ile arşivlemesini yapılmış ve mevcut başvurulara ilişkin ek evrak geldiğinde de
                     bunların kayıtları akabinde ilgili birimlerine havalesi yapılmıştır.
                   Gerek elden başvuru esnasında, gerekse telefon görüşmelerinde vatandaşların Kurumla ilgili
                     soruları cevaplanmış, Kurum tanıtımı yapılmış ve yeri geldiğinde başvuru akıbeti hakkında
                     bilgi verilmiştir.
                   Kurumumuzun  üniversitelerle  işbirliğine  yönelik  olarak  mektup  taslağı  ve  taslak
                     üniversitelere ziyaret planlaması hazırlanarak sunulmuştur.
                   Türk-Alman Üniversitesi Hukuk Fakültesi öğretim elemanları ve öğrencilerine Büromuzda
                     tanıtım toplantısı düzenlenmiştir.
                   Sivil Toplum Platformu Derneklerinin toplantısına katılım sağlanmıştır.
                   İstanbul Gaziosmanpaşa ve çevre ilçelerinde faaliyetlerini sürdüren birçok STK’nın yönetici
                     düzeyinde katıldığı toplantıda Kurumumuzu tanıtıcı sunuş yapılmıştır.

              Bilgi işlem alt yapısının geliştirilmesi kapsamında yürütülen faaliyetler;
                   Yapılan ihtiyaç analizi ve talepler çerçevesinde Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)
                     sürekli olarak güncellenmektedir.

                   EBYS’den  sağlıklı  istatistik  alınabilmesi  için  analiz  çalışmaları  yapılarak  bununla  ilgili
                     yazılım güncelleştirme çalışmalarına başlanmıştır.

                   Güncellenen  veya  yeni  eklenen  Standart  Dosya  Plan  kodları  EBYS’ye  tanımlanmıştır.
                     Şikâyetçileri bilgilendirmek amacıyla siteme SMS entegrasyonu için çalışmalar yapılmıştır.

                   UYAP sisteminin Kurumumuzca kullanılması ve yazışmaya gerek kalmaksızın şikâyetlerin
                     daha hızlı çözümü konusunda gerekli protokol çalışmalarına başlanılmıştır.

                   Tapu  ve  Kadastro  Paylaşım  Sisteminin  (TAKPAS),    Kurumumuzca  kullanılması  ve
                     yazışmaya  gerek  kalmaksızın  şikâyetlerin  daha  hızlı  çözümü  konusunda  protokol
                     imzalanmış ve sistem Kurumumuzca kullanılmaya başlanmıştır.

                   Şikâyet başvuru sisteminin sadeleştirilmesi çalışması başlatılmış ve yeni e-başvuru sayfası
                     kullanıma açılmıştır. Sistem MERNİS ile entegre hale getirilmiştir.

                   Kurum web sayfamız yenilenerek kullanıma açılmıştır.

                   KDK çocuk başvuru sayfası güncellenmiştir.






                                                                                                           16
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22