Page 12 - KDK
P. 12
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO : 2015/3809
KARAR TARİHİ : 03/04/2016
KISMİ TAVSİYE KISMİ RET KARARI
ŞİKAYETÇİ -
ŞİKAYETÇİ VEKİLİ -
ŞİKAYET EDİLEN İDARE : 1) ... Çocuk Destek Merkezi
2) Aile ve Sosyal Politikalar Ba-
kanlığı (Resen)
ŞİKAYETİN KONUSU : Şikayetçinin kayıtlı bulundu-
ğu Çocuk Destek Merkezi’nden
(ÇODEM) başka bir ildeki ÇO-
DEM’e nakil talebi hakkındadır.
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ : 5.7.2015
I. USÛL
A. Şikâyet Başvuru Süreci
1. Şikâyet başvurusu, 05/07/2015 tarihinde KDK Çocuk sayfasında
yer alan “Çocuklar İçin Başvuru Formu “doldurulmak suretiyle yapıl-
mış olup, 06/07/2015 tarih ve 8041 evrak numarası ile kayıt altına
alınmıştır. Şikayet başvurusunun karara bağlanması için, 6328 sayılı
Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun 8 inci maddesinin ikinci fıkrası
ile 28/3/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayılı Resmi Gazetede yayım-
lanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun Uygulanmasına İlişkin
Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41 inci maddesinin birinci
fıkrasının (a) bendi ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7 inci maddesinin
birinci fıkrasının (e) bendi uyarınca, şikayetin incelenmesine ve araş-
tırılmasına geçilmiş olup, 2015/3809 şikayet sayılı “Kısmen Tavsiye
Kısmen Ret “önerisiyle Kamu Başdenetçisi’ne sunulmuştur.
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 7