Page 87 - 2016 YILI FAALİYET RAPORU
P. 87
ŞEKİLLER DİZİNİ
Şekil 1: Kamu Denetçiliği Kurumu Organizasyon Şeması ........................................................................ 9
Şekil 2: Teşkilat Yönergesi Kapsamında Kamu Denetçiliği Kurumu Organizasyon Şeması .................. 10
Şekil 3: Personel Sayıları ......................................................................................................................... 13
Şekil 4:Personelin Cinsiyetlerine Göre Dağılımı ..................................................................................... 15
Şekil 5: Atanan Personelin Hizmet Yıllarına Göre Dağılımı ................................................................... 15
Şekil 6: İyi Yönetişim İlkelerimiz ............................................................................................................ 26
Şekil 7:2016 Yılı Toplam Ödeneklerin Ekonomik Kod 1 Düzeyine Göre Dağılımı ............................... 28
Şekil 8: 2016 ve 2017 Yılları Karşılaştırmalı Bütçe Ödenekleri .............................................................. 30
Şekil 9: 2016 Yılı Başvuru Şekillerine Göre Dağılımı (%) ........................................................................... 43
Şekil 10:2016 Yılı Şikâyet Konularına Göre Dağılım (%) ....................................................................... 44
Şekil 11: 2016 Yılı Bölgelere Göre Dağılım (%) ......................................................................................... 46
Şekil 12: 2016 Yılı Kamu Denetçilerine, İstanbul Bürosuna ve Ön İnceleme Bürosuna Havale Edilen
Şikâyetler(%) ............................................................................................................................................. 58
Şekil 13: 2016 Yılı Verilen Karar Türlerine Göre Dağılım ...................................................................... 60
Şekil 14: 2016 Yılı Bilgi Edinme Başvuruları ......................................................................................... 73
Şekil 15: 2016 Yılı Kurumumuza Bilgi Edinme Amaçlı Gelen Vatandaşlar ........................................... 74
Şekil 16: Telefon Görüşmeleri İstatistikleri ............................................................................................. 75
86