Page 84 - kdk-2017-2021-stratejik-plan
P. 84
84 T.C. KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
7 MALİYETLENDİRME
ŞİKÂYET İNCELEME VE ARAŞTIRMA 2017 2018 2019 2020 2021
EKSENİ
AMAÇ 1: Hukuka ve hakkaniyete uygunluk denetimi yoluyla adalete hızlı erişimi sağlamak, daha fazla
değer üretmek ve etkinliği artırmak
HEDEF 1.1 : Şikâyetlerin daha hızlı ve 2.000.000 2.100.000 2.200.000 2.300.000 2.500.000
etkin bir şekilde alınmasını sağlamak
HEDEF 1.2 : Şikâyetlerin etkin bir
şekilde incelenmesi, sonuçlandırılması 2.000.000 2.100.000 2.200.000 2.300.000 2.500.000
ve takibinin yapılması için bilgi temelli
bir sistem geliştirmek
AMAÇ 2: KDK’nın kamu idareleri nezdinde etkinliğini artırmak
HEDEF 2.1: Kurumun kararlarının 2.000.000 2.100.000 2.200.000 2.300.000 2.500.000
etkinliğini artırmak
HEDEF 2.2: Yıllık ve özel raporları daha
etkili bir hale getirmek için iyileştirme 2.000.000 2.100.000 2.200.000 2.300.000 2.500.000
ve geliştirmeler yapmak
HEDEF 2.3: KDK’nın etkinliğini
artıracak yasal altyapıya ilişkin öneriler 1.000.000 1.100.000 1.200.000 1.300.000 1.500.000
geliştirmek ve girişimlerde bulunmak
TANITIM VE FARKINDALIK 2017 2018 2019 2020 2021
GELİŞTİRME EKSENİ
AMAÇ 3: Tüm paydaşlar tarafından bilinirliği ve ulaşılabilirliği artırmak
HEDEF 3.1: Bireylere yönelik tanıtım 1.500.000 1.600.000 1.800.000 2.000.000 2.500.000
ve iletişim stratejisini geliştirmek
HEDEF 3.2: Yabancılara ve dezavantajlı
bireylere yönelik tanıtım ve iletişim 1.000.000 1.100.000 1.200.000 1.300.000 1.500.000
stratejisi geliştirmek
HEDEF 3.3: Kamu kurumlarına
yönelik tanıtım ve iletişim stratejisini 1.000.000 1.100.000 1.200.000 1.300.000 1.500.000
geliştirmek
HEDEF 3.4: STK’lara yönelik tanıtım ve 1.000.000 1.100.000 1.200.000 1.300.000 1.500.000
iletişim stratejisini geliştirmek
STRATEJİK PLAN 2017-2021 ANKARA, 2016