Page 71 - kamufaaliyetraporu_2015.indd
P. 71

Planlanan Eğitim Faaliyetleri

           Eğitim ihtiyaç analizi yapılmak suretiyle 2016 yılı KDK Yıllık Eğitim planının hazırlanması,
           Bu çerçevede Kurum personeline yönelik hizmet içi eğitim yapılması,

           Kurumumuz personeline yönelik aylık konferanslar düzenlenmesi,

           Uzman Yardımcılarının 2016 Haziran ayında başlayıp bir yıl süre ile devam edecek tez yazım süreci dikkate alınarak
           2016 Mayıs ayı içinde “Bilimsel Araştırma Yöntemleri” konulu eğitimin gerçekleştirilmesi planlanmaktadır.

           1.3.3 destek Hizmetleri Faaliyetleri

                                                                                          Satınalma Hizmetler

           Satınalma işlemleri ihtiyacın ortaya çıkması ile başlamakta işin alım usulünün belirlenmesi (Açık İhale, Pazarlık,
           4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 22 maddesi uyarınca doğrudan temin, tek kaynaktan temin, 4734 sayılı Kamu
           İhale Kanunu’nun 3. maddesi uyarınca istisna kapsamında Devlet Malzeme Ofisinden temin) ile gerekli iş ve iş-
           lemler yapılmaktadır.

           Bu doğrultuda yıl içerisinde;
           •  Kurumun hizmet alımı ile temin ettiği Personel Destek, Özel Güvenlik alımlarına ilişkin ihaleler sonuçlandırıla-
              rak yükleniciler ile sözleşmeler imzalanmıştır.

           •  2015 yılında faaliyete geçen İstanbul Bürosunun süreklilik arz etmeyen mal ve hizmet alımları, dış cephe
              tadilatı, telefon ve internet tesisatının kurulumu, kırtasiye, temsil ve ağırlama kapsamında yapılan içecek ve
              ikramlık malzeme alımları ile tercüme hizmetleri alımları gerçekleştirilmiş,

           •  Ankara’da bulunan hizmet binası bahçesinin çevresine yaptırılan perforje, doğu cephesinin dış yalıtımı, yangın
              sisteminin bakım onarımı, yangın tüplerinin dolumu ile sıhhi tesisat ve elektrik malzemesi, kırtasiye alımları
              vb. mal alımları gerçekleştirilmiştir.)

           •  Basın ve Halkla İlişkiler Bürosunun Fotoğraf makinesi, baskı makinesi ve diğer ekipmanlarının alımı ile yazılı
              ve görsel medya (Televizyon, Gazete)  ile internet takibi (sosyal medya) takibi, çeşitli evrak basım işi hizmet
              alımları yapılmıştır.

           •  Açık İhale Usulü (Personel Destek, Özel Güvenlik, Sürücülü Araç Kiralama, Malzemeli Temizlik ve Yardımcı Hiz-
              met, Akaryakıt alımı) ile gerçekleştirilen alımların ihale süreci ve hakediş ödemeleri yapılmış,

           •  Yıllık sözleşmeler kapsamında yaptırılan Bakım Onarım (Jeneratör, Asansör, EBYS v.b.) alımları gerçekleştiril-
              miş,
           •  İnsan Kaynakları ve Hukuk İçtihat programı alımları ve hakedişleri gerçekleştirilmiş,

           •  Uluslararası kuruluşlara yapılan aidat ödemeleri ile Uluslararası Ombudsmanlık Sempozyumu ile ilgili alımlar,
              Yabancı konukların ağırlanması ile ilgili faaliyetlerin yürütülmesi,

           •  Ombudsman Akademik Dergisinde yer alan makalelere ödenen telif ücreti, hakem ücreti ödemeleri, Eğitim
              Komitesinin düzenlediği eğitimlerin Eğitici Ücretlerinin ödenmesi ile Ombudsman Akademik Dergisi, Ombu-
              dsman Bülteni basım işleri ve diğer basım işleri gerçekleştirilmiştir

           •  Elektronik sertifika ödemeleri gerçekleştirilmiştir.









                                                                                                    2014 YILI FAALİYET RAPORU 71
   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76