Page 25 - KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
P. 25

Sosyal Medyada daha önce yerini alan Kurumumuz,  Facebook, Twitter, YouTube ve Instagram
              hesaplarında aktif olarak 2017 yılında da tanıtım ve farkındalık oluşturmaya devam etmiştir.  Bu
              kapsamda 2017 Haziran ayı itibariyle Kurumumuzu facebooktan 28.878 kişi takip ederken, , Twitter
              takipçi sayısı ise 2.983’dür.







              Ankara ve İstanbul illerinde birkaç kez tüm basın mensupları ile bir araya gelinmiştir.






































              Kamu Başdenetçisi Şeref Malkoç, gazete, televizyon ve haber ajanslarının Ankara temsilcilerinden
              oluşan  22  basın  mensubuyla  bir  araya  geldi.  Toplantıya;  Kamu  Denetçileri  Arif  Dülger,  Celile
              Özlem Tunçak, Hüseyin Yürük, Mustafa Özyar, Yahya Akman ve Kurum Genel Sekreteri İbrahim
              Kılınç katıldı.

              Kamu Denetçiliği Kurumunun faaliyetlerine ilişkin bilgiler veren Şeref Malkoç, KDK’nın anayasal
              bir  kurum  olduğunu  kamu  hizmetlerindeki  işleyişin,  bağımsız  ve  etkin  bir  şekilde  şikâyet
              mekanizması ile denetlendiğini belirtti.

              Başdenetçi Malkoç, şikâyetler üzerine inceleme ve araştırmalar yapıldığını, bunun üzerine karar
              verildiğini  ve  KDK’nın  yasama,  yürütme,  yargı  fonksiyonlarının  buluştuğu  bir  kurum  olarak
              değerlendirilebileceğini kaydetti.

              Kuruma başvurularda hiçbir şekilde harç, pul ücreti alınmadığını söyleyen Malkoç, “Kurumun en
              önemli özelliği hızlı inceleme yapmasıdır. Başvuruları inceleme süremiz en fazla 6 aydır ancak bu


                                                                                                           14
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30