Page 14 - kdk_yillik_rapor2018
P. 14

TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU



                  6.18.SOSYAL HİZMETLER ..................................................................................................480
                     6.18.1. Köy Evinin Yandığını Belirten Başvurana Maddi Yardım
                           Sağlanması .....................................................................................................480
                     6.18.2. Oğlu Askerlik Görevi Sırasında Nöbet Arkadaşı Tarafından
                           Yanlışlıkla Vurulan Başvuranın, Şehitlik Haklarından Yararlandırılma........481
                     6.18.3. Askerlik Görevini Yapmaktayken Malul Olduğundan Bahisle
                           Başvurana Vazife Malulü Aylığı Bağlanması .................................................482
                     6.18.4. Üçüz Çocuk Sahibi Kadının Ayni ve Nakdi Yardım Talebi ..............................482
                     6.18.5. Belediye İnceleme ve Değerlendirme Komisyonunun Sosyal
                           Yardım Talebini Yeniden Değerlendirmesi .....................................................483
                     6.18.6. Görme Kaybı ve Çeşitli Sağlık Sorunları Bulunan Kadına
                           Nakdi Yardım Yapılması ..................................................................................483
                     6.18.7. İkametinde Bulunmama Gerekçesiyle Sehven Kesilen Aylığın
                           Geçmişe Dönük Ödenmesi .............................................................................484
                     6.18.8. Afet Bölgesinde Sel Sonucu Yıkılan Konutun Hak Sahipliği
                           Nedeniyle Yeni Taşınmaz Talebi .....................................................................484
                     6.18.9. Engelli Maaşının Kesilmesi ve Maluliyet .......................................................485
                  6.19.ULAŞTIRMA, BASIN VE İLETİŞİM ..............................................................................485
                     6.19.1. Karayolu, Demiryolu, Deniz, İç Sular, Tehlikeli Mal ve
                           Kombine Taşımacılığı .....................................................................................487
                     6.19.2.  Medya Hizmet Sağlayıcıları ............................................................................488
                     6.19.3.  Tüketici Hak ve Sorunları ...............................................................................490
               BÖLÜM VII     .................................................................................................................499
               7.  İDARELERİN KARARLARIMIZA VE BİLGİ, BELGE TALEPLERİMİZE
                  YAKLAŞIMLARI ...................................................................................................................500
                  7.1.  İDARELERİN KARARLARIMIZA YAKLAŞIMLARI ........................................................500
                     7.1.1.   Tavsiye Kararlarına Olumlu Yaklaşan İdareler ..............................................502
                     7.1.2.   Tavsiye Kararlarına Olumsuz Yaklaşan İdareler ...........................................518
                  7.2.  İDARELERİN BİLGİ, BELGE TALEPLERİMİZE YAKLAŞIMLARI .................................531
               BÖLÜM VIII   .................................................................................................................535
               8.  HAK ARAMA KÜLTÜRÜNÜN YAYGINLAŞTIRILMASI VE PAYDAŞLARLA
                  İLİŞKİLER   ........................................................................................................................536
                  8.1.  BASIN VE MEDYA İLE İLİŞKİLER ...............................................................................538
                     8.1.1   Canlı Yayınlar ..................................................................................................538
                     8.1.2   Yazılı Basın ......................................................................................................539
                     8.1.3   Sosyal Medya ..................................................................................................541
                     8.1.4   Medya ve Basın Temsilcileriyle İletişim Toplantıları .....................................541
                     8.1.5   Kurum Web Sayfası ........................................................................................542
                  8.2.  KURUMSAL TOPLANTI VE ORGANİZASYONLAR ......................................................543
                  8.3.  HALKLA İLİŞKİLER .....................................................................................................552
                     8.3.1.  Ombudsmanlık Halk Buluşmaları ve İl Çalışma Ziyaretleri .........................552
                     8.3.2.  Dostane Çözüm Teşekkür Ziyaretleri İle Teşekkür Mektupları ....................554
                     8.3.3.  İlköğretim ve Liselilerle Buluşmalar .............................................................559




                                                                        2018 YILLIK RAPOR  13
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19