Page 14 - kdk_yillik_rapor2018
P. 14
TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
6.18.SOSYAL HİZMETLER ..................................................................................................480
6.18.1. Köy Evinin Yandığını Belirten Başvurana Maddi Yardım
Sağlanması .....................................................................................................480
6.18.2. Oğlu Askerlik Görevi Sırasında Nöbet Arkadaşı Tarafından
Yanlışlıkla Vurulan Başvuranın, Şehitlik Haklarından Yararlandırılma........481
6.18.3. Askerlik Görevini Yapmaktayken Malul Olduğundan Bahisle
Başvurana Vazife Malulü Aylığı Bağlanması .................................................482
6.18.4. Üçüz Çocuk Sahibi Kadının Ayni ve Nakdi Yardım Talebi ..............................482
6.18.5. Belediye İnceleme ve Değerlendirme Komisyonunun Sosyal
Yardım Talebini Yeniden Değerlendirmesi .....................................................483
6.18.6. Görme Kaybı ve Çeşitli Sağlık Sorunları Bulunan Kadına
Nakdi Yardım Yapılması ..................................................................................483
6.18.7. İkametinde Bulunmama Gerekçesiyle Sehven Kesilen Aylığın
Geçmişe Dönük Ödenmesi .............................................................................484
6.18.8. Afet Bölgesinde Sel Sonucu Yıkılan Konutun Hak Sahipliği
Nedeniyle Yeni Taşınmaz Talebi .....................................................................484
6.18.9. Engelli Maaşının Kesilmesi ve Maluliyet .......................................................485
6.19.ULAŞTIRMA, BASIN VE İLETİŞİM ..............................................................................485
6.19.1. Karayolu, Demiryolu, Deniz, İç Sular, Tehlikeli Mal ve
Kombine Taşımacılığı .....................................................................................487
6.19.2. Medya Hizmet Sağlayıcıları ............................................................................488
6.19.3. Tüketici Hak ve Sorunları ...............................................................................490
BÖLÜM VII .................................................................................................................499
7. İDARELERİN KARARLARIMIZA VE BİLGİ, BELGE TALEPLERİMİZE
YAKLAŞIMLARI ...................................................................................................................500
7.1. İDARELERİN KARARLARIMIZA YAKLAŞIMLARI ........................................................500
7.1.1. Tavsiye Kararlarına Olumlu Yaklaşan İdareler ..............................................502
7.1.2. Tavsiye Kararlarına Olumsuz Yaklaşan İdareler ...........................................518
7.2. İDARELERİN BİLGİ, BELGE TALEPLERİMİZE YAKLAŞIMLARI .................................531
BÖLÜM VIII .................................................................................................................535
8. HAK ARAMA KÜLTÜRÜNÜN YAYGINLAŞTIRILMASI VE PAYDAŞLARLA
İLİŞKİLER ........................................................................................................................536
8.1. BASIN VE MEDYA İLE İLİŞKİLER ...............................................................................538
8.1.1 Canlı Yayınlar ..................................................................................................538
8.1.2 Yazılı Basın ......................................................................................................539
8.1.3 Sosyal Medya ..................................................................................................541
8.1.4 Medya ve Basın Temsilcileriyle İletişim Toplantıları .....................................541
8.1.5 Kurum Web Sayfası ........................................................................................542
8.2. KURUMSAL TOPLANTI VE ORGANİZASYONLAR ......................................................543
8.3. HALKLA İLİŞKİLER .....................................................................................................552
8.3.1. Ombudsmanlık Halk Buluşmaları ve İl Çalışma Ziyaretleri .........................552
8.3.2. Dostane Çözüm Teşekkür Ziyaretleri İle Teşekkür Mektupları ....................554
8.3.3. İlköğretim ve Liselilerle Buluşmalar .............................................................559
2018 YILLIK RAPOR 13