Page 19 - KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
P. 19

  Kurumumuzun ihtiyaçları doğrultusunda kurum web sayfası ve çocuk web sayfası ile ilgili olarak
                 gerçekleştirilen  faaliyetlere  ilişkin  gelen  veriler  doğrultusunda  anlık  güncellenmeleri  ile
                 responsive ekran uyumluluğu kapsamında yazılım güncelleştirmeleri yapılmakta ve belirlenen
                 görsel tasarımlar çerçevesinde yayınlanması sağlanmaktadır.

                Kurum  içi  işleyişler  ile  ilgili  olarak  yeni  uygulama  oluşturularak  yayına  alınırken,  mevcut
                 uygulamaları geliştirme faaliyetlerine de devam edilmektedir. Bu kapsamda;

                     Kurum portalında; alt yapı güncelleştirmeleri yapılmış, personel giriş çıkışı ile ilgili bilgi
                      veren  yeni  bir  uygulama  yapılarak  yayına  alınmış,  özel  kalem  birimi  için  saatlik  izin
                      uygulaması oluşturulmuş, VPN şifre değiştirme ve ziyaretçi takip uygulamaları geliştirilmiş,
                      Kurum içi güncel bilgilerin paylaşılmasına devam edilmiştir.

                Kurumumuzun ihtiyaçları ve İSO 27001 standartları kapsamında sistem ve network faaliyetlerine
                 devam etmekte olup bu kapsamda;

                       27001 kapsamında sistem odası yenileme ihalesi tamamlanarak 27 Şubat 2020 tarihinde
                        çalışmalara başlanmıştır.
                       İstanbul Ofisi ile Ankara kurum binası arasında network entegrasyonu sağlanmıştır.
                       Konferans  salonu  ses  ve  görüntü  sistemleri  yenileme  ve  bakım  çalışmaları
                        tamamlanmıştır.
                       FKM(Felaket Kurtarma Merkezi) bağlantı işleri tamamlanmıştır.
                       Kurum personeline siber güvenlik firması tarafından bilgi güvenliği eğitimi verilmiştir.
                       EBYS sözleşmesi yenilenmiştir.
                       Kurum güvenlik kayıtlarının zaman damgası ile imzalanarak arşivlenmesi sağlanmıştır.
                       Atıl kalan sunucu güncelleştirmeleri tamamlanmıştır.
                       Yeni güvenlik cihazı alınarak Kurumumuz sunucu ve network sistemine başarılı şekilde
                        entegrasyonu sağlanmıştır.
                       EBYS, bilgisayar ve yazıcı arıza talepleri için son kullanıcı desteği sağlanmıştır.
                       Kurum  personelinin  kurum  içi  uygulamalara  uzaktan  erişebilmesi  için  vpn  alt  yapı
                        çalışmaları tamamlanarak kullanıma açılmıştır.
                       Uzaktan çalışma kapsamında kurum personelinin ihtiyacı olan diz üstü bilgisayar için
                        araştırma yapılarak 25 adet alım yapılmıştır.
                       Uzaktan  çalışma  kapsamında  arızalı  olan  diz  üstü  bilgisayarlar  onarılarak  ayniyat
                        bürosuna teslim edilmiştir.
                       Uzaktan çalışma kapsamında kurum personelinin diz üstü bilgisayarına işletim sistemi ve
                        gerekli olan program kurulumları yapılmıştır.
                       Kurum personelinin ihtiyaçları doğrultusunda 20 adet masa üstü bilgisayar ve 3 adet diz
                        üstü bilgisayar alımı yapılmıştır.
                       İstanbul ofisimize güvenlik amaçlı kamera ve kayıt sistemleri kurulmuştur.

              Kurumumuzun ve tüm personeline ait 2020 Aralık sonu itibariyle mevcut donanım bilgilerini Tablo
              1.’de yer almaktadır:




                                                                                                            18
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24