Page 29 - KDK
P. 29

T.C. KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU




                      Amaç ve Hedefler


                                              ŞİKÂYET İNCELEME VE ARAŞTIRMA EKSENİ

                     AMAÇ                 Hukuka ve Hakkaniyete Uygunluk Denetimi Yoluyla
                       1                  Adalete Hızlı Erişimi Sağlamak, Daha Fazla Değer

                                                     Üretmek ve Etkinliği Artırmak

                   H. 1.1: Şikâyetlerin daha hızlı ve etkin bir şekilde alınmasını sağlamak
                   H. 1.2: Şikâyetlerin etkin bir şekilde incelenmesi, sonuçlandırılması ve takibinin yapılması için bilgi
                   temelli bir sistem geliştirmek

                                                                                                  AMAÇ
                                                                                                    2
                      KDK’nın Kamu İdareleri Nezdinde Etkinliğini Artırmak



                   H. 2.1: Kurumun kararlarının etkinliğini artırmak
                   H. 2.2: Yıllık ve özel raporların daha etkili bir hale getirmek için iyileştirme ve geliştirmeler yapmak
                   H. 2.3: KDK’nın etkinliğini artıracak yasal altyapıya ilişkin öneriler geliştirmek ve girişimlerde
                   bulunmak
                                             TANITIM VE FARKINDALIK GELİŞTİRME EKSENİ

                     AMAÇ                       Tüm Paydaşlar Tarafından Bilinirliği ve
                       3                                Ulaşılabilirliği Artırmak



                   H. 3.1: Bireylere yönelik tanıtım ve iletişim stratejisini geliştirmek
                   H. 3.2: Yabancılar ile dezavantajlı gruplara yönelik tanıtım ve iletişim stratejisi geliştirmek
                   H. 3.3: Kamu kurumlarına yönelik tanıtım ve iletişim stratejisini geliştirmek
                   H. 3.4: STK’lara yönelik tanıtım ve iletişim stratejisini geliştirmek
                   H. 3.5: Medya kuruluşlarına ve sosyal medyaya yönelik tanıtım ve iletişim stratejisini geliştirmek
                   H. 3.6: Paydaşlar nezdinde KDK’nın algısını güçlendirici mekanizmalar oluşturmak ve geliştirmek

                      KURUMSAL KAPASİTE VE TEMEL YETKİNLİK GELİŞTİRME EKSENi

                                                                                                  AMAÇ
                                                                                                    4
                      Kurumsal Yapılanmanın Güçlendirilmesini Sağlamak



                   H. 4.1: Etkin bir insan kaynakları sistemini oluşturmak ve sürekliliğini sağlamak
                   H. 4.2: Kurumsal kimliğin ve kültürün geliştirilmesini sağlamak
                   H. 4.3: Kurumun bilgi teknolojileri altyapısını güçlendirmek ve Kurumun mevcut bilgi sistemlerinin
                   ilgili diğer bilişim sistemlerine entegrasyonunu sağlamak






                    2021
               30   PERFORMANS
                    PROGRAMI
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34