Page 29 - KDK
P. 29
T.C. KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
Amaç ve Hedefler
ŞİKÂYET İNCELEME VE ARAŞTIRMA EKSENİ
AMAÇ Hukuka ve Hakkaniyete Uygunluk Denetimi Yoluyla
1 Adalete Hızlı Erişimi Sağlamak, Daha Fazla Değer
Üretmek ve Etkinliği Artırmak
H. 1.1: Şikâyetlerin daha hızlı ve etkin bir şekilde alınmasını sağlamak
H. 1.2: Şikâyetlerin etkin bir şekilde incelenmesi, sonuçlandırılması ve takibinin yapılması için bilgi
temelli bir sistem geliştirmek
AMAÇ
2
KDK’nın Kamu İdareleri Nezdinde Etkinliğini Artırmak
H. 2.1: Kurumun kararlarının etkinliğini artırmak
H. 2.2: Yıllık ve özel raporların daha etkili bir hale getirmek için iyileştirme ve geliştirmeler yapmak
H. 2.3: KDK’nın etkinliğini artıracak yasal altyapıya ilişkin öneriler geliştirmek ve girişimlerde
bulunmak
TANITIM VE FARKINDALIK GELİŞTİRME EKSENİ
AMAÇ Tüm Paydaşlar Tarafından Bilinirliği ve
3 Ulaşılabilirliği Artırmak
H. 3.1: Bireylere yönelik tanıtım ve iletişim stratejisini geliştirmek
H. 3.2: Yabancılar ile dezavantajlı gruplara yönelik tanıtım ve iletişim stratejisi geliştirmek
H. 3.3: Kamu kurumlarına yönelik tanıtım ve iletişim stratejisini geliştirmek
H. 3.4: STK’lara yönelik tanıtım ve iletişim stratejisini geliştirmek
H. 3.5: Medya kuruluşlarına ve sosyal medyaya yönelik tanıtım ve iletişim stratejisini geliştirmek
H. 3.6: Paydaşlar nezdinde KDK’nın algısını güçlendirici mekanizmalar oluşturmak ve geliştirmek
KURUMSAL KAPASİTE VE TEMEL YETKİNLİK GELİŞTİRME EKSENi
AMAÇ
4
Kurumsal Yapılanmanın Güçlendirilmesini Sağlamak
H. 4.1: Etkin bir insan kaynakları sistemini oluşturmak ve sürekliliğini sağlamak
H. 4.2: Kurumsal kimliğin ve kültürün geliştirilmesini sağlamak
H. 4.3: Kurumun bilgi teknolojileri altyapısını güçlendirmek ve Kurumun mevcut bilgi sistemlerinin
ilgili diğer bilişim sistemlerine entegrasyonunu sağlamak
2021
30 PERFORMANS
PROGRAMI