Page 51 - KDK-2016-YILLIK-RAPORU
P. 51
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
Şekil 7: Telefon Görüşmeleri İstatistikleri
36% Şikayet Başvurusu Durum Sorgulama
Kuruma Şikayet Başvurusu Hk. Bilgi Alma
1%
2% Uzman İle Görüşme Talebi
5%
36% Karar Hk. Bilgi Talebi
20% Bilgi, Belge ve Karar Talebi
Diğer
50
4.1.2.3. Kurumumuza Bizzat Gelen Şikâyetçiler
2016 yılında Kurumumuza yaklaşık 197 şikâyetçi gelmiş, görüşmelerin ortalama
15 dakika sürdüğü tespit edilmiştir. Gelen kişilerin, faaliyetlerimiz ile şikâyetleri
hakkında bilgi talep ettikleri veya başvurularını inceleyen uzmanlarla görüşmek
istedikleri anlaşılmıştır. Kişilerin talebine ilişkin dağılımı gösterir bilgiler aşağıda
sunulmuştur.
Tablo 7: 2016 Yılı Kurumumuza Bilgi Edinme Amaçlı Gelen Vatandaşlar
Kişi Sayısı
Kuruma Şikâyet Hakkında Bilgi Alma 113
Şikâyet Durumları Hakkında Bilgi Alma 44
Uzman İle Görüşme Talebi 23
Bilgi Belge ve Karar Talebi 11
Diğer 6
Toplam (Kişi) 197
YILLIK RAPOR 2016