Page 52 - KDK-2016-YILLIK-RAPORU
P. 52
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
Şekil 8: 2016 Yılı Kurumumuza Bilgi Edinme Amaçlı Gelen Vatandaşlar
Kuruma Şikayet Hk Hakkında Bilgi Alma
22%
57% Şikayet Durumları Hakkında Bilgi Alma
Uzman İle Görüşme Talebi
Bilgi Belge ve Karar Talebi
12%
Diğer
6%
3%
51
4.1.3. Sosyal Medyada Kurumumuz
Sosyal medyada daha önce yerini alan Kurumumuz, Facebook, Twitter, Youtube ve
Instagram hesaplarında aktif olarak 2016 yılında da Kurumumuzun tanıtımını ve
tanınırlığını artırmaya devam etmiştir.
Sosyal medyada Kurumumuzu 2016 yılı içerisinde toplam 29 bin kişi takip ederken,
haftalık erişim rakamları 50 bin kişiye ulaşmaktadır. Engelliler günü, kadın hakları
günü vb. Kurumumuzu ve toplumun her kesimini ilgilendiren konularda içerikler
paylaşılmakta, sosyal medyayı ülkemizde en iyi kullanan Devlet kurumları arasında
yerini almaktadır.
4.1.4. Kurumsal Tanıtıma Yönelik Diğer Faaliyetler
4.1.4.1. Kamu Denetçiliği Kurumu İletişim Toplantısı
Kurumumuz faaliyetlerinin kamuoyu
nezdindeki bilinirliğini arttırmaya yönelik
olarak gerçekleştirilen bir diğer faaliyet
30 Mayıs 2016 tarihinde çok sayıda basın
mensubunun katılımı ile Ankara Hilton
Otel’de düzenlenen “İletişim Toplantısı”dır.
YILLIK RAPOR 2016