Page 440 - KDK
P. 440

T.C.
                    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)


             ŞİKAYET NO                              : 2013/879
             KARAR TARİHİ                            : 16/06/2014
                                     TAVSİYE  KARARI
             ŞİKAYETÇİ                            -
             ŞİKAYETÇİ VEKİLİ                     -
             ŞİKAYET EDİLEN İDARE                    :  İçişleri Bakanlığı Çamlı-
                                                  ca Mah.408. Cad.No:136 Pk:-
                                                  06200Yenimahalle/Ankara

             ŞİKAYETİN  KONUSU                       : Şikayetçi hakkında sehven
                                                  yapılan  bir yanlışlık sonucu,
                                                  kaybettiği bildirilen Türk Va-
                                                  tandaşlığının tekrar iade edil-
                                                  mesi sureti ile idari işlemin dü-
                                                  zeltilmesi istemine ilişkindir.

             ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ                  : 24.12.2013
                 I.USÛL
               A. Şikâyet Başvuru Süreci

               1) Kurumumuza elektronik posta yoluyla ulaşan ve 25.12.2013 ta-
            rih ve 12139 evrak kayıt numarası ile kayda alınan şikâyet başvurusu,
            şikâyetçi ... tarafından yapılmıştır. Şikâyet başvurusunun karara bağ-
            lanması için 28.03.2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayılı Resmi Ga-
            zetede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun Uygulan-
            masına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41/1 a maddesi
            ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7 nci maddesinin birinci fıkrasının (e)
            bendi uyarınca, şikâyetin incelenmesine ve araştırmasına geçilmiş,
            02.2013/879 şikayet no.lu tavsiye önerisiyle Kamu Başdenetçisine su-
            nulmuştur.
               B. Ön İnceleme Süreci

               2) Yapılan ön inceleme neticesinde, şikayet konusunun kurumu-
            muzun görev alanına girdiği, şikayetçinin menfaat ihlali koşulunu




                                                               KAMU DENETÇILIĞI KURUMU  435
   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445