Page 394 - egitim-ve-ogretim-hakki-3
P. 394

T.C.
                    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)


             ŞİKAYET NO                           : 2015/4690
             KARAR TARİHİ                         : 03/04/2016
                                        RED KARARI
             ŞİKAYETÇİ                            : -
             ŞİKAYET EDİLEN İDARE                 : Sinop Valiliği

             ŞİKAYETİN  KONUSU                    : Şikâyet başvurucusu; Yiyecek
                                                  ve İçecek Hizmetleri Alan Şefi
                                                  olarak görev yapmakta iken il-
                                                  gili branştan öğretmen atama-
                                                  sı yapılması sonucu alan şefliği
                                                  görevinin sonlandırılması iş-
                                                  leminin iptal edilmesini talep
                                                  etmektedir.
             ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ               : 07/09/2015

               I.USÛL

               A. Şikayet Başvuru Süreci
               1) Şikayet başvurusu, Kurumumuza Sinop Valiliği aracılığı ile gön-
            derilen ve 07/09/2015 tarih ve 25985 sayı ile kayıt altına alınan, ger-
            çek kişiler için şikayet başvuru formu vasıtasıyla yapılmıştır. Şikâyet
            başvurusunun karara bağlanması için 28/3/2013 tarihli ve 28601 mü-
            kerrer sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu
            Kanununun Uygulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönet-
            meliğin 41 inci maddesinin birinci fıkrasının (a) bendi ve İmza Yetkile-
            ri Yönergesinin 7 nci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi uyarınca,
            şikayetin incelenmesine ve araştırmasına geçilmiş, 2015/4960 şikayet
            numaralı “Ret Kararı” önerisiyle Kamu Başdenetçisi’ ne sunulmuştur.

               B. Ön İnceleme Süreci
               2) Yapılan ön inceleme neticesinde, şikâyet konusunun Kurumu-
            muzun görev alanına girdiği, şikâyetçinin menfaat ihlali koşulunu





                                                               KAMU DENETÇILIĞI KURUMU  389
   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399