Page 766 - kamu-personel-rejimi-3
P. 766

T.C.
                    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)


             ŞİKAYET NO                           : 2016/1358
             KARAR TARİHİ                         : 20/09/2016
                                        RET KARARI
             ŞİKAYETÇİNİN ADI, SOYADI             : -
             ŞİKAYETÇİNİN  ADRESİ                 : -

             ŞİKAYET EDİLEN İDARE                 : Emniyet Genel Müdürlüğü
             ŞİKAYETİN  KONUSU                    : 3713 sayılı Terörle Mücadele
                                                  Kanununun Ek-1 inci madde-
                                                  sinin 7 nci fıkrası uyarınca öğ-
                                                  renim durumu itibariyle ihraz
                                                  ettiği ünvana ait kadroya atan-
                                                  ma talebinin idare  tarafından
                                                  reddi hakkındadır.
             ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ               : 21/03/2016

               I. USÛL
               A. Şikâyet Başvuru Süreci

               1. Şikâyet başvurusu, Kurumumuza e-başvuru yolu ile gönderilen
            21/03/2016 tarih ve 3488 sayı ile kayıt altına alınan gerçek kişiler için
            şikâyet başvuru formu vasıtasıyla yapılmıştır. Şikâyet başvurusunun
            karara bağlanması için 28/3/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayılı
            Resmi Gazetede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun
            Uygulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41 inci
            maddesinin birinci fıkrasının (a) bendi ve İmza Yetkileri Yönergesinin
            7 nci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi uyarınca, şikâyetin in-
            celenmesine ve araştırmasına geçilmiş olup, 2016/1358 şikâyet sayılı
            “RET” önerisiyle Kamu Başdenetçisi’ne sunulmuştur.
               B. Ön İnceleme Süreci

               2. Yapılan ön inceleme neticesinde; şikâyet konusunun Kurumu-
            muzun görev alanına girdiği şikâyetçinin menfaat ihlali koşulunu taşı-
            dığı, idari başvuru yollarının tüketildiği, şikâyetin süresinde yapıldığı




                                                               KAMU DENETÇILIĞI KURUMU  761
   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771