Page 66 - kdk-2015-yillik-rapor
P. 66

KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU


                                          1%     BİLGİ EDİNME BAŞVURULARI GRAFİK
                                        1%
                                     2%     1%
                                  2%                                 Şikâyet kapsamında gelen
                              5%                                     bilgi edinme talebi reddedilen
                                                                     başvuru sayısı
                                                           33%
                                  2%                                 Şikâyet başvurularının aşama-
                        8%                                           larını talep eden başvurular
                                                                     Bilgi, Belge ve Karar
                                                                     örnekleinin istenmesi talebi
                                                                     Kurumumuz görev ve sorumluluklarına
                                                                     ilişkin başvurular
                    12%                                              Karar Hk. Bilgi Alma
                                                                     Elektronik Bilgi sistemi için Kullanıcı
                                                                     adı ve Şifre bilgisi talebi
                                                                     Öneri Tavsiye
                                                                     Diğer Kurum ve Kuruluşlara
                                                                     yönlendirilen başvurular
                                                                     Geçersiz
                            17%
                                                      18%            Diğer



                    Şekil - 8: Bilgi Edinme Başvuruları
                       5.1.2.2. Telefon görüşmeleri

                    Kurumumuzla vatandaşlarımız arasındaki telefon görüşmelerinin çoğun-
                    luğunu, yapılan şikâyet başvurularına ilişkin sorgulamalar oluşturmaktadır.   65
                    2015 yılında 1826 vatandaşımızla telefon görüşmesi yapılmış, görüşmelerin
                    ortalama 3 dakika sürdüğü tespit edilmiştir.

                    Görüşmelere ilişkin istatistiki bilgi aşağıda sunulmuştur.

                    Tablo-24: Telefon Görüşmeleri

                      TELEFON GÖRÜŞMELERİ İSTATİSTİK                        KİŞİ SAYISI
                      Başvuru durum sorgulama                                     714
                      Kuruma şikâyet başvurusu hk. bilgi talebi                   614
                      Uzman ile görüşme talebi                                    327
                      Karar hk. bilgi talebi                                       62
                      Bilgi, belge, yayın ve karar örneklerinin istenmesi talebi   44
                      Diğer                                                        65
                      Toplam (Kişi)                                               1826







                                                                         YILLIK RAPOR 2015
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71