Page 16 - kdk-2017-2021-stratejik-plan
P. 16

16  T.C. KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU



                2  GELECEĞE BAKIŞ






                2.1 MİSYON


                2.1.1 Misyon İfadesi





                              Misyonumuz;

                              “Etkin bir şikâyet mekanizmasıyla idarelerin hukuka ve hakkaniyete aykırı
                              uygulamalarına karşı bireyi korumak ve kamu hizmetlerinin insan hakları ile iyi

                              yönetişim ilkeleri çerçevesinde yürütülmesine katkı sağlamak’’





                2.1.2 Misyon Bileşenleri


                Kurumumuzun misyon bileşenleri 2 ana başlık altında toplanmıştır:


                    1. Şikâyet İnceleme ve Araştırma Faaliyetleri

                    2. Tanıtım ve Farkındalık Geliştirme Faaliyetleri

                Ayrıca, bu temel misyon bileşenlerini destekleyici nitelikte “kurumsal kapasite ve
                temel yetkinliklere” ilişkin faaliyetler de mevcuttur.






                                                MİSYON BİLEŞENLERİ







                                     İnsan                    ŞİKÂYET İNCELEME VE
                                    Kaynakları                    ARAŞTIRMA


                KURUMSAL KAPASİTE VE                                                     BAŞARI
                 TEMEL YETKİNLİKLER     Bilgi
                                      Teknolojileri

                                                             TANITIM VE FARKINDALIK
                                   Kurumsal                       GELİŞTİRME
                                   Kimlik ve
                                    Kültür







             STRATEJİK PLAN 2017-2021                                                            ANKARA, 2016
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21