Page 59 - kdk-2017-2021-stratejik-plan
P. 59
T.C. KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU 59
Bu doğrultuda; amacımıza ilişkin belirlenen her bir hedef, söz konusu hedefe
ulaştıracak stratejiler ve bu hedefin gerçekleşme durumunu ortaya koyan performans
göstergeleri aşağıda yer almaktadır.
31 Bireylere yönelik tanıtım ve iletişim stratejisini geliştirmek
HEDEF
Stratejiler :
◊ Kamu kurum ve kuruluşlarında, üniversitelerde, barolarda, okullarda, belediyelerde vb.
yerlerde vatandaşlara yönelik tanıtım toplantıları yapmak
◊ Vergi daireleri, muhtarlıklar, belediyeler, okullar, hastaneler, noterler gibi bireylerin gündelik
hayatlarında sık sık başvurdukları yerlere KDK’yı tanıtıcı ve başvuruyu teşvik edici tanıtım
broşürleri göndermek
◊ Bireylerin özgürlüklerinin kısıtlandığı mekânlarda (ceza evleri vb.) tanıtıcı faaliyetler yapmak,
başvuruyu teşvik edici tanıtım broşürleri göndermek
◊ Toplumun genelini ilgilendiren kararların anlatılması için gerekli iletişim mekanizmalarını
kullanmak
◊ İyi örnekleri hikâyeleştirerek halka anlatmak
◊ Yerele özgü tanıtım materyalleri hazırlamak
◊ Kurumun tanıtılması ile ilgili projeler (kamu spotu, TV programları, gezici tanıtım araçları vb.)
hazırlamak ve uygulamak
◊ Arama motorlarında KDK ile ilgili haberlerin üst sıralarda çıkması için gerekli girişimlerde
bulunmak
◊ Basın birimini güçlendirmek ve daha etkin çalışmasını sağlamak
Performans Göstergeleri 2017 2018 2019 2020 2021
Gerçekleştirilen tanıtım ve reklâm faaliyeti
1 5 5 5 5 6
sayısı
2 Hikâyeleştirilen iyi örnek sayısı 2 2 2 2 1
Birey memnuniyetine ilişkin yapılan anket
3 1 1 1 1 1
sayısı
4 Yapılan tanıtım toplantı sayısı 2 2 2 2 2
5 Hazırlanan tanıtım materyal sayısı 4 4 4 4 4
ANKARA, 2016 STRATEJİK PLAN 2017-2021