Page 59 - kdk-2017-2021-stratejik-plan
P. 59

T.C. KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU  59



                Bu doğrultuda; amacımıza ilişkin belirlenen her bir hedef, söz konusu hedefe

                ulaştıracak stratejiler ve bu hedefin gerçekleşme durumunu ortaya koyan performans
                göstergeleri aşağıda yer almaktadır.



                      31                  Bireylere yönelik tanıtım ve iletişim stratejisini geliştirmek




                        HEDEF



                         Stratejiler :

                           ◊  Kamu kurum ve kuruluşlarında, üniversitelerde, barolarda, okullarda, belediyelerde vb.
                              yerlerde vatandaşlara yönelik tanıtım toplantıları yapmak

                           ◊  Vergi daireleri,  muhtarlıklar, belediyeler, okullar, hastaneler, noterler gibi bireylerin gündelik
                              hayatlarında sık sık başvurdukları yerlere KDK’yı tanıtıcı ve başvuruyu teşvik edici tanıtım
                              broşürleri göndermek

                           ◊  Bireylerin özgürlüklerinin kısıtlandığı mekânlarda (ceza evleri vb.) tanıtıcı faaliyetler yapmak,
                              başvuruyu teşvik edici tanıtım broşürleri göndermek

                           ◊  Toplumun genelini ilgilendiren kararların anlatılması için gerekli iletişim mekanizmalarını
                              kullanmak

                           ◊  İyi örnekleri hikâyeleştirerek halka anlatmak
                           ◊  Yerele özgü tanıtım materyalleri hazırlamak

                           ◊  Kurumun tanıtılması ile ilgili projeler (kamu spotu, TV programları, gezici tanıtım araçları vb.)
                              hazırlamak ve uygulamak

                           ◊  Arama motorlarında KDK ile ilgili haberlerin üst sıralarda çıkması için gerekli girişimlerde
                              bulunmak

                           ◊  Basın birimini güçlendirmek ve daha etkin çalışmasını sağlamak

                          Performans Göstergeleri                 2017 2018 2019 2020          2021

                              Gerçekleştirilen tanıtım ve reklâm faaliyeti
                          1                                         5      5       5      5      6
                              sayısı

                          2   Hikâyeleştirilen iyi örnek sayısı     2      2       2      2      1
                              Birey memnuniyetine ilişkin yapılan anket
                          3                                         1      1       1      1      1
                              sayısı
                          4   Yapılan tanıtım toplantı sayısı       2      2       2      2      2


                          5   Hazırlanan tanıtım materyal sayısı    4      4       4      4      4






                ANKARA, 2016                                                                STRATEJİK PLAN 2017-2021
   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64