Page 58 - kdk-2017-2021-stratejik-plan
P. 58

58  T.C. KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU



                Başta STK’lar olmak üzere vatandaşa en yakın kurumlarla tanıtım ve bilinirlik konusunda
                işbirliği yapılarak bu ortamlarda KDK’yı tanıtıcı broşürlerin ve afişlerin gönderilmesi

                öngörülmektedir. İnsan hakları ile ilgilenen sivil toplum örgütleri, üniversiteler ve
                bu alandaki diğer kuruluşlarla bir araya gelinerek toplantılar düzenlenmesi ve bu
                çalışmaların tanıtım ve iletişim stratejisi geliştirilmesinde kullanılması planlanmaktadır.

                Kurumumuzu farklı platformlarda tanıtmak maksadıyla, her yıl ulusal ve uluslararası
                kurum ve kuruluşlardan, akademisyen ve sivil toplum örgütleri vb. kesimlerden geniş

                bir katılım profiliyle gerçekleştirilen “Uluslararası Ombudsmanlık Sempozyumunun”
                yanı sıra kamu kurumlarına tanıtım ziyaretleri, konferans, panel, çalıştay vb. faaliyetlere
                devam edilecektir.

                İleri demokrasiye sahip ülkelerde kamu idaresinde özel ve etkili bir konumu
                bulunan Ombudsmanlık Kurumlarıyla benzer şekilde Kamu Denetçiliği Kurumu’nun

                etkinliğinin ve tüm paydaşlar tarafından bilinirliğinin ve ulaşılabilirliğinin artırılması
                yönünde kararlılıkla çalışmaya devam edilecektir.

                Tanıtım ve Farkındalık eksen başlığı altında “Tüm Paydaşlar Tarafından Bilinirliği ve
                Ulaşılabilirliği Artırmak” amacı yer almakta olup, bu amacın gerçekleşmesine yönelik

                tüm paydaş kesimlerin içerecek şekilde 6 hedef öngörülmüştür.


                      AMAÇ  3  Tüm Paydaşlar Tarafından Bilinirliği ve Ulaşılabilirliği Artırmak









                          H    3.1     Bireylere yönelik tanıtım ve iletişim stratejisini geliştirmek



                          H    3.2     Yabancılar ile dezavantajlı gruplara yönelik tanıtım ve iletişim stratejisi geliştirmek




                          H    3.3     Kamu kurumlarına yönelik tanıtım ve iletişim stratejisini geliştirmek



                          H    3.4     STK’lara yönelik tanıtım ve iletişim stratejisini geliştirmek




                          H    3.5     Medya kuruluşlarına ve sosyal medyaya yönelik tanıtım ve iletişim stratejisini geliştirmek



                          H    3.6     Paydaşlar nezdinde KDK’nın algısını güçlendirici mekanizmalar oluşturmak ve geliştirmek







             STRATEJİK PLAN 2017-2021                                                            ANKARA, 2016
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63