Page 26 - KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
P. 26

5.2.1  Yönetim Hizmetleri Birimi

                 5.2.1.1  İnsan Kaynakları Bürosu
              İnsan Kaynakları Bürosu, ilgili mevzuatta yer alan düzenlemeler çerçevesinde atama, nakil, ilerleme,
              terfi, yer değiştirme, intibak, geçmiş hizmet değerlendirmeleri ve emeklilik gibi personel hareketleri
              işlemlerinin yanı sıra personel istatistik bilgilerini üreterek Kurumumuz insan kaynaklarının yönetimi
              konusunda yönetime doğru, güvenilir ve güncel bilgi sunmakta, kadrolara ilişkin iptal-ihdas işlemlerini
              gerçekleştirmekte ve Eğitim Bürosu ile eğitim planlarının koordinasyonunu sağlamaktadır.

                 5.2.1.2  Destek Hizmetleri Bürosu
              Destek Hizmetleri Bürosu, giden evrak ve arşiv işlemlerinin mevzuata uygun bir şekilde yürütülmesi,
              satın  alma,  bakım-onarım,  temizlik,  yemek,  ısınma,  aydınlatma,  haberleşme,  ulaşım,  güvenlik
              hizmetlerinin  sağlanması,  sivil  savunma  ve  seferberlik  hizmetlerinin  planlanması,  toplantı  ve
              organizasyonlarla ilgili işlerin yerine getirilmesi, teknik donanımının düzenli ve sürekli çalışmasının
              sağlanması  ve  Kurumumuz  mülkiyetinde  veya  kullanımında  bulunan  taşınır  ve  taşınmazlara  ilişkin
              kayıtların tutulması görevlerini yerine getirmektedir.

                 5.2.1.3  Genel Evrak ve Şikâyet Başvuru Bürosu
                  Genel Evrak ve Şikâyet Başvuru Bürosu, Kuruma yapılan şikâyet başvurusu kaydının yapılarak,
              numara ve dosyalamasının gerçekleştirilmekte ve şikâyet başvurusunun İlk İnceleme, Dağıtım ve Büro
              Koordinatörlüğüne verilmesi işlemlerini yerine getirilerek, aynı zamanda Kurumumuzun genel evrak
              hizmetlerini de yürütmektedir.

                 5.2.1.4  Eğitim Bürosu
              Eğitim  Bürosu,  Kurumumuzda  görevli  personele  ilişkin  planlanan  eğitim  faaliyetleri  ile  Kamu
              Denetçiliği Uzman Yardımcılarının yardımcılık süreleri boyunca yetiştirilmesi, eğitim, staj ve refakat
              sürecinin  takibi,  tez  konularının  ve  danışmanlarının  tespiti,  yetki  sınavı  ile  yeterlilik  sınavı  konu
              başlıklarının tespiti ve bu sınavlara ilişkin usul ve esasların düzenlenmesi ile birlikte izin işlemlerinin
              planlanmasına ilişkin hususların yürütülmesini ve koordinasyonunu sağlamaktadır.

                 5.2.2  Strateji Geliştirme Birimi


                 5.2.2.1  Stratejik Yönetim Bürosu
                  Stratejik Yönetim Bürosu, Kurumun stratejik planlama çalışmalarını yürüterek Stratejik Plan ile

              İdare  Faaliyet  Raporu’nun  hazırlanması,  performans  analizlerinin  yapılması,  kalite  ölçütlerinin

              geliştirilmesi, kamu hizmet envanteri ve hizmet standartlarının hazırlanması, standart dosya plan kodları
              ile  idari  birim  kimlik  kodlarının  belirlenmesi  ve  kullanılmasının  sağlanması  hizmetlerini

              gerçekleştirmektedir.


                 5.2.2.2  İç Kontrol Bürosu
              İç  Kontrol  Bürosu,  Kurumda  iç  kontrol  sisteminin  kurulması,  standartlarının  uygulanması  ve
              geliştirilmesi  çalışmalarının  yapılması,  Kurumumuzun  görev  alanına  ilişkin  konularda  standartların
              hazırlanması, amaçlar ile sonuçlar arasındaki farklılığı giderici ve etkililiği artırıcı tedbirlerin önerilmesi,
              ön  mali  kontrol  görevinin  yürütülmesi  ve  Kurumumuz  faaliyetlerinin  stratejik  plan,  performans
              programı ve bütçeye uygunluğunun izlenmesi ve değerlendirilmesi hizmetlerini yürütmektedir.



                                                                                                               25
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31