Page 73 - 2013-yılı-yıllık-faaliyet-raporu
P. 73
1.3.2 Destek Hizmetleri Faaliyetleri
Ø Kurumun hizmet alımı ile temin ettiği destek personeli, özel güvenlik, temizlik ve diğer hizmet-
ler alımlarına ilişkin hale dokümanı hazırlanarak, ihale onayını müteakip, işlerin ilanı yapılarak,
verilen tekliflerin değerlendirilmesine geçilmiştir.
Ø Diğer ihtiyaçların temini doğrudan temin usulü ve 4734 sayılı Kanunun 3 üncü maddesi uyarınca
gerçekleştirilmiştir.
Ø Kurumuza geçici olarak tahsis edilen Başbakanlık Afet ve Acil Durum Yönetimi’ne ait binanın
elektrik, su, doğalgaz, telefon ve mobil telefon, resmi gazete vb. abonelikleri ivedilik ile yapılmış
olup, ihtiyacı olan mal (kırtasiye, temizlik, gıda malzemesi ve bilgisayar, yazıcı, yemekhane, çay
ocakları müştemilatı, fotokopi, faks vb.) yazılı ve hizmet alımları (yazılı ve görsel medya tele-
vizyon, gazete) ile internet takibi (sosyal medya) takibi hizmet alımı, temizlik personel hizmet
alımı, güvenlik hizmet alımı, destek personel hizmet alımı ve şoför ile araç kiralama hizmet alımı)
yapım işi için ilgili sözleşmeler yapılmıştır.
Ø Yemekhanenin ekipmanlarının alımı yapılarak yemekhane faaliyete geçirilmiştir.
Ø 21/03/2013 tarihinde Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığının binasına taşınılmıştır. Kuru-
mun kalıcı olarak hizmet vereceği bina (Sayıştay Ek Binası) tahsis edilmiş ve TBMM’nin destek-
leri ile tadilata ilişkin proje ihalesi sonuçlanarak binanın, yıl sonuna kadar tadilat çalışmalarının
tamamlanacağı ve kullanıma hazır hale geleceği şekilde planlama yapılmıştır.
Ø Yemekhanenin ekipmanlarının alımı yapılarak yemekhane faaliyete geçirilmiştir.
Ø Kurumumuzun ihtiyaç duyduğu demirbaş ve diğer malzeme alımı, Devlet Malzeme Ofisi Genel
Müdürlüğü ve piyasadan yapılmıştır.
Ø Taşınırlarla ilgili harcama birimleri ve ambar kodları oluşturulmuş ve taşınır kayıt kontrol yetki-
lisi görevlendirilerek taşınırlar, taşınır işlem fişi düzenlenerek KBS’de kayıt altına alınmıştır.
Ø Asansör bakım hizmeti, sunucu bakım hizmeti, jeneratör bakım hizmeti ile ısıtma sistemi ve ka-
zan dairesi bakım hizmeti yapılmıştır.
Ø Hizmet alım işlemleriyle ilgili olarak;
o Kurumuz yeni binası hizmet alımı ile temin ettiği Personel Destek, Özel Güvenlik, Temizlik
ve Diğer Hizmetler alımlarına ilişkin ihale dokümanı hazırlanarak, ihale onayını müteakip, işlerin
ilanı yapılarak, verilen tekliflerin değerlendirilmesine geçilmiştir.
o Personel Destek, Sürücülü Araç Kiralama, Özel Güvenlik ile Temizlik ve Diğer Hizmetler
hizmet alımlarına ait hakediş ödemeleri yapılmıştır.
o Yapım işleri ile ilgili hakedişler Kurumumuzun tadilat ve onarımı yapılan yeni hizmet binası- 2013 YILI FAALİYET RAPORU
nın 5 adet hakediş ödemesi gerçekleştirilmiştir.
o Kurumuzun sabit gider faturaları, hakediş ve diğer ödemeleri, avans ve kredi ödemeleri ger-
çekleştirilmiştir.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU 73