Page 73 - 2013-yılı-yıllık-faaliyet-raporu
P. 73

1.3.2 Destek Hizmetleri Faaliyetleri

            Ø   Kurumun hizmet alımı ile temin ettiği destek personeli, özel güvenlik, temizlik ve diğer hizmet-
                ler alımlarına ilişkin hale dokümanı hazırlanarak, ihale onayını müteakip, işlerin ilanı yapılarak,
                verilen tekliflerin değerlendirilmesine geçilmiştir.

            Ø   Diğer ihtiyaçların temini doğrudan temin usulü ve 4734 sayılı Kanunun 3 üncü maddesi uyarınca
                gerçekleştirilmiştir.

            Ø   Kurumuza geçici olarak tahsis edilen Başbakanlık Afet ve Acil Durum Yönetimi’ne ait binanın
                elektrik, su, doğalgaz, telefon ve mobil telefon, resmi gazete vb. abonelikleri ivedilik ile yapılmış
                olup, ihtiyacı olan mal (kırtasiye, temizlik, gıda malzemesi ve bilgisayar, yazıcı, yemekhane, çay
                ocakları müştemilatı, fotokopi, faks vb.) yazılı ve hizmet alımları (yazılı ve görsel medya tele-
                vizyon, gazete) ile internet takibi (sosyal medya) takibi hizmet alımı, temizlik personel hizmet
                alımı, güvenlik hizmet alımı, destek personel hizmet alımı ve şoför ile araç kiralama hizmet alımı)
                yapım işi için ilgili sözleşmeler yapılmıştır.


            Ø   Yemekhanenin ekipmanlarının alımı yapılarak yemekhane faaliyete geçirilmiştir.

            Ø   21/03/2013 tarihinde Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığının binasına taşınılmıştır. Kuru-
                mun kalıcı olarak hizmet vereceği bina (Sayıştay Ek Binası) tahsis edilmiş ve TBMM’nin destek-
                leri ile tadilata ilişkin proje ihalesi sonuçlanarak binanın, yıl sonuna kadar tadilat çalışmalarının
                tamamlanacağı ve kullanıma hazır hale geleceği şekilde planlama yapılmıştır.

            Ø   Yemekhanenin ekipmanlarının alımı yapılarak yemekhane faaliyete geçirilmiştir.

            Ø   Kurumumuzun ihtiyaç duyduğu demirbaş ve diğer malzeme alımı, Devlet Malzeme Ofisi Genel
                Müdürlüğü ve piyasadan yapılmıştır.

            Ø   Taşınırlarla ilgili harcama birimleri ve ambar kodları oluşturulmuş ve taşınır kayıt kontrol yetki-
                lisi görevlendirilerek taşınırlar, taşınır işlem fişi düzenlenerek KBS’de kayıt altına alınmıştır.

            Ø   Asansör bakım hizmeti, sunucu bakım hizmeti, jeneratör bakım hizmeti ile ısıtma sistemi ve ka-
                zan dairesi bakım hizmeti yapılmıştır.

            Ø   Hizmet alım işlemleriyle ilgili olarak;

                o  Kurumuz yeni binası hizmet alımı ile temin ettiği Personel Destek, Özel Güvenlik, Temizlik
                ve Diğer Hizmetler alımlarına ilişkin ihale dokümanı hazırlanarak, ihale onayını müteakip, işlerin
                ilanı yapılarak, verilen tekliflerin değerlendirilmesine geçilmiştir.

                o  Personel Destek, Sürücülü Araç Kiralama, Özel Güvenlik ile Temizlik ve Diğer Hizmetler
                hizmet alımlarına ait hakediş ödemeleri yapılmıştır.

                o  Yapım işleri ile ilgili hakedişler Kurumumuzun tadilat ve onarımı yapılan yeni hizmet binası-  2013 YILI FAALİYET RAPORU
                nın 5 adet hakediş ödemesi gerçekleştirilmiştir.

                o  Kurumuzun sabit gider faturaları, hakediş ve diğer ödemeleri, avans ve kredi ödemeleri ger-
                çekleştirilmiştir.



            KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU                                                                             73
   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78