Page 91 - KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
P. 91

Başvuranın Talebi Doğrultusunda Görevlendirme İşlemi Yapıldı



              Başvuran,  mesleğinin  acil  tıp  teknisyeni  olmasına  rağmen  eczacılık  şube  biriminde
              görevlendirildiğini, mesleğini yapamadığını ve engelinin de buna mani olmadığını belirterek acil
              tıp teknisyeni olarak 112 çağrı merkezine görevlendirmesinin yapılmasını talep etmiştir.


              Antalya Valiliği İl Sağlık Müdürlüğü yetkilileri ile konunun çözümü noktasında irtibata geçilmiştir.
              Anılan idare tarafından Kurumumuza gönderilen yazıda, başvuranın Antalya ili Gündoğmuş 1 No.lu
              Acil  Sağlık  Hizmetleri  İstasyonuna  atamasının  yapıldığı  ve  şikâyet  konusunun  çözüldüğü
              anlaşılmıştır.


                 Başvuranın Talebi Doğrultusunda Ankara Batı Adalet Sarayı Yanındaki
                                   1589. Caddenin Trafik Güvenliği Sağlandı


              Başvuran, Ankara İli Etimesgut İlçesi Oğuzlar Mahallesinde, Ankara Batı Adalet Sarayı yanındaki
              1589. caddenin, yol yapısı ve trafik güvenliği yönünden incelenerek gerekli tedbirlerin alınması
              talebiyle Kurumumuza başvurmuştur.

              Kurumumuzca gerçekleştirilen dostane çözüm girişimleri neticesinde, Ankara Büyükşehir Belediye
              Başkanlığı'ndan alınan 03/05/2017 tarih ve E.45761 sayılı cevabi yazıda, “…Bahse konu alanda
              tarafımızdan gerekli incelemeler yapılmış olup; söz konusu alanda bulunan Prof. Dr. Necmettin
              Erbakan Caddesi ile 1589 Cadde kesişiminde trafik güvenliği açısından trafik işaret ve levhaları ile
              gerekli önlemler alınmıştır…” ifadelerine yer verildiği, dolayısıyla şikâyete konu hususun çözüme
              kavuşturulduğu tespit edilmiştir.

                        Başvuranın İstanbul Emniyet Müdürlüğü Özel Güvenlik Şube

                      Müdürlüğü’nden Randevu Alarak Görüşme Yapabilmesi Sağlandı

                                                                              Başvuran;   İstanbul   Emniyet
                                                                             Müdürlüğü Özel Güvenlik Şube
                                                                             Müdürlüğü’nden randevu almak
                                                                             istediğini ancak sistemin sürekli
                                                                             dolu    görünmesi      sebebiyle
                                                                             randevu  alamadığını  belirterek
                                                                             mağduriyetinin     giderilmesini
                                                                             talep etmiştir.

                                                                             Kurumumuzca  gerçekleştirilen
                                                                             dostane    çözüm      girişimleri
                                                                             neticesinde  başvuranın  randevu
                                                                           alabilmesi     sağlanmış     olup,
              başvuran şikâyete konusu hususun çözüme kavuştuğunu 25/05/2017 tarih ve 11718 sayı ile kayıt
              altına  alınan  e-postada  “Şikâyet  başvurum  çözüme  kavuştu,  ilginiz  ve  alakanız  için  teşekkür
              ederim.” şeklinde ifade etmiştir.


                                                                                                           80
   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96