Page 94 - KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
P. 94

Başvuran,  Kurumumuza  gönderdiği  23/06/2017  tarihli  e-postada,  Muğla  Sosyal  Güvenlik  İl
              Müdürlüğü’nden yazılı geri bildirim geldiğini belirterek ilgi ve alakamız için teşekkür etmiştir.



                                 Sigortalılık Kodunda Yapılan Yanlışlık Düzeltildi



              Başvuran; 2011 ile 2015 yıllarında çalışmakta olduğu şirketin iflas ettiğini, işten çıkarıldığını, iki
              aylık  maaşını  ve  tazminatını  alamadığını;  şimdi  ise,  şirketin  kontrollü  işyeri  olarak  incelemeye
              alındığını ve sigorta primlerinin silinme ihtimalinin olabileceğini öğrendiğini, 2011- 2015 yıllarında
              hizmet verdiği şirkette sigorta kodunun “K4a” olarak göründüğünü, SGK’ya başvurduğunu ancak
              cevap alamadığını belirterek, “K4a” olarak belirtilen sigorta kodumun (4a) olarak düzeltilmesini
              talep etmiştir.

              Kurumumuzca gerçekleştirilen dostane çözüm girişimleri neticesinde, başvuruya konu idare olan
              Sosyal  Güvenlik  Kurumu  Şişli  Sosyal  Güvenlik  Merkezi  ile  iletişime  geçilmiş  olup,  yapılan
              görüşmeler sonucunda idareden alınan 23/06/2017 saat 09:21 tarihli e-postada; hizmet dökümünde
              anılan işyerinin kontrolden geçirilmesi nedeniyle sigortalılık kodunun “K4a” olarak göründüğünü;
              ancak  konu  ile  ilgili  işyerinin  kontrollü  durumunun  giderildiğini  ve  kodun  talep  edilen  şekilde
              değiştirildiği bildirilmiştir. Anılan e-posta ekinde gönderilen ve başvurucuya ait hizmet dökümünde
              de, anılan dönenmelere ilişkin kodun “4a” olduğu görülmek suretiyle şikâyete konu talebin yerine
              getirildiği anlaşılmıştır.

                                   Başvuranın Vergi İadesi Talebi Karşılandı


              Başvuran, Çiğli Vergi  Dairesi  Müdürlüğü iade servisinden 2015  yılı  vergi  iadesinden 2517 TL
              alacağı olduğunu, bu alacağının tarafına ödenmediğini yaşadığı mağduriyetin giderilmesini talep
              etmiştir.

              Kurumumuzca  gerçekleştirilen  dostane  çözüm  girişimleri  neticesinde  Çiğli  Vergi  Dairesi
              Müdürlüğü  ile  irtibata  geçilmiş  olup  başvuranın  15/06/2017  tarihinde  kurumumuza  göndermiş
              olduğu elektronik postada;







                                                                                                           83
   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99