Page 60 - 2019 Yıllık Rapor web
P. 60
TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
4.2.2 Kurumumuzun Bilgi İşlem Altyapısı Alanında Yapılan Faaliyetler
Kurumlar, hızla gelişen bilgi teknolojileri ile bu teknolojinin sunduğu imkânlardan
yararlanmak ve ayrıca daha kaliteli hizmet vermek amacıyla verdikleri hizmetleri en
doğru şekilde paydaşlarına ulaştırma noktasında bilişim sistemlerini daha yaygın bir
şekilde kullanmaktadır.
Kurumumuzda bilgi teknolojisinin hızla gelişen bu imkânlarından yararlanmak,
çalışanlarına ve şikâyetçilere bu teknolojik imkânları en iyi ve kolay şekilde
yararlanmalarını sağlamak amacıyla bu alanda önemli atılımlar yapmaktadır.
Bu doğrultuda, Kurumumuz şikâyet başvurularına yönelik olarak başvurularının
incelenme noktasında verimliliği ve işlevselliği artırmak amacı ile Kamu Denetçiliği
Kurumu bilgi işlem personeli tarafından kendi imkânlarıyla 8 aylık süre içerisinde
yazılan Şikâyet Yönetim Sistemi (SYS) 02/04/2019 tarihinde gerçekleştirilen törenle
devreye girmiştir.
Kamu Başdenetçisi Şeref Malkoç, Kamu
Denetçisi Yahya Akman, Arif Dülger,
Sadettin Kalkan, C. Özlem Tunçak,
Hüseyin Yürük ve tüm personelin
katılımıyla gerçekleşen törende Genel
Sekreter İbrahim Kılınç tarafından SYS’yi
tanıtan bir sunum yapılmış ve Bilgi İşlem
Bürosu Yazılım Geliştirme Uzmanları
Adnan Canbolat, Seher Solmaz, Mustafa
Büyükpehlivanoğlu, Yunus Akbudak ve
Sinan Yücekaya’ya geliştirdikleri sistemin hatırası olarak hediye takdim edilmiştir.
2019 YILLIK RAPOR 59