Page 60 - 2019 Yıllık Rapor web
P. 60

TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU



               4.2.2  Kurumumuzun Bilgi İşlem Altyapısı Alanında Yapılan Faaliyetler



























               Kurumlar, hızla gelişen bilgi teknolojileri ile bu teknolojinin sunduğu imkânlardan
               yararlanmak  ve  ayrıca  daha  kaliteli  hizmet  vermek  amacıyla  verdikleri  hizmetleri  en
               doğru şekilde paydaşlarına ulaştırma noktasında bilişim sistemlerini daha yaygın bir
               şekilde kullanmaktadır.

               Kurumumuzda bilgi teknolojisinin hızla gelişen bu imkânlarından yararlanmak,
               çalışanlarına ve şikâyetçilere bu teknolojik imkânları en iyi ve kolay şekilde
               yararlanmalarını sağlamak amacıyla bu alanda önemli atılımlar yapmaktadır.
               Bu doğrultuda, Kurumumuz şikâyet başvurularına yönelik olarak başvurularının
               incelenme noktasında verimliliği ve işlevselliği artırmak amacı ile Kamu Denetçiliği
               Kurumu bilgi işlem personeli tarafından kendi imkânlarıyla 8 aylık süre içerisinde
               yazılan Şikâyet Yönetim Sistemi (SYS) 02/04/2019 tarihinde gerçekleştirilen törenle
               devreye girmiştir.
               Kamu Başdenetçisi Şeref Malkoç, Kamu
               Denetçisi  Yahya Akman, Arif Dülger,
               Sadettin Kalkan, C. Özlem  Tunçak,
               Hüseyin  Yürük ve tüm personelin
               katılımıyla gerçekleşen törende  Genel
               Sekreter İbrahim Kılınç tarafından SYS’yi
               tanıtan bir sunum yapılmış ve Bilgi İşlem
               Bürosu  Yazılım Geliştirme Uzmanları
               Adnan Canbolat, Seher Solmaz, Mustafa
               Büyükpehlivanoğlu,  Yunus Akbudak ve
               Sinan Yücekaya’ya geliştirdikleri sistemin hatırası olarak hediye takdim edilmiştir.



                                                                        2019 YILLIK RAPOR  59
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65