Page 567 - KDK
P. 567
TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
11.2 KURUMSAL İŞLEYİŞE YÖNELİK FAALİYETLER VE
EĞİTİMLER
2020 yılında Kurumsal etkinliği artırmak için;
➢ Personelimizin şikâyetleri inceleme ve sorun çözmedeki yetkinliğini artırmak
amacıyla eğitimler düzenlenmiştir.
➢ Tamamen kurumsal imkânlarımızla oluşturulan Şikâyet Yönetim Sistemi (SYS)
uygulamasının şikâyetlerin alınması, incelenmesi ve vatandaşın bilgilendirilmesi
amacıyla geliştirilmesine devam edilmiştir.
Bu hususlarla ilgili ayrıntılı bilgilere aşağıda yer verilmiştir.
11.2.1 Personele Yönelik Eğitim Faaliyetleri
KDK Personeli ile 2019 Yılının Değerlendirilmesi ( 3 Ocak)
Kamu Denetçiliği Kurumu, yılın çeşitli zamanlarında kurum içi toplantılar düzenleyerek
hem Kurumun geleceği ile ilgili hem de personelin sorunları ve talepleri konusunda
istişare toplantıları yapmaktadır. Bu kapsamda, 2019 yılı faaliyetlerini değerlendirmek
üzere Kamu Başdenetçisi Şeref Malkoç ve Kamu Denetçileri Yahya Akman, Arif Dülger,
Sadettin Kalkan, C. Özlem Tunçak, Hüseyin Yürük ve Genel Sekreter İbrahim Kılınç,
3 Ocak 2020 tarihinde “2019 Yılı Değerlendirme Toplantısı” ile uzmanlar ve idari
personelle bir araya gelmiştir.
Toplantıda, Kamu Başdenetçisi, Kamu Denetçileri ve Genel Sekreter görüşlerini dile
getirerek hizmetlerinden dolayı personele teşekkür etmiş ve 2019 yılında gerçekleştirilen
faaliyetler ile 2020 yılı için planlanan faaliyetler aktarılmış, personelin görüş ve önerileri
alınmıştır.
“Bilgi Güvenliği Eğitimi” (7 Ocak )
Kamu Denetçiliği Kurumu tarafından kurum personeline yönelik yapılan
“Ombudsmanlık Söyleşileri” kapsamında 07 Ocak tarihinde kurum çalışanlarına “Bilgi
Güvenliği Eğitimi” düzenlenmiştir. Barikat Siber Güvenlik firması tarafından iki grup
halinde verilen eğitimde bilginin varlığı, bilgi güvenliği kavramları tanıtılmış, bilgi
güvenliğinin sağlanması konularına değinilmiştir.
566 2020 YILLIK RAPOR