Page 572 - KDK
P. 572
TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
• Kurum personeline siber güvenlik firması tarafından bilgi güvenliği eğitimi
verilmiştir.
• Kurum güvenlik kayıtlarının zaman damgası ile imzalanarak arşivlenmesi
sağlanmıştır.
• Atıl kalan sunucu güncelleştirmeleri tamamlanmıştır.
• Yeni güvenlik cihazı alınarak Kurumumuz sunucu ve network sistemine başarılı
şekilde entegrasyonu sağlanmıştır.
• EBYS, bilgisayar ve yazıcı arıza talepleri için son kullanıcı desteği sağlanmıştır.
• Kurum personelinin kurum içi uygulamalara uzaktan erişebilmesi için vpn alt
yapı çalışmaları tamamlanarak kullanıma açılmıştır.
• Uzaktan çalışma kapsamında kurum personelinin ihtiyacı olan diz üstü bilgisayar
için araştırma yapılarak 25 adet alım yapılmıştır.
• Uzaktan çalışma kapsamında arızalı olan diz üstü bilgisayarlar onarılarak ayniyat
bürosuna teslim edilmiştir.
• Uzaktan çalışma kapsamında kurum personelinin diz üstü bilgisayarına işletim
sistemi ve gerekli olan program kurulumları yapılmıştır.
• Kurum personelinin ihtiyaçları doğrultusunda 20 adet masa üstü bilgisayar ve 3
adet diz üstü bilgisayar alımı yapılmıştır.
• İstanbul ofisimize güvenlik amaçlı kamera ve kayıt sistemleri kurulmuştur.
11.2.3. Kurumsal Alanda Yapılan Diğer Yapılan Faaliyetlerve
KDK ve TÜSSİDE İşbirliğinde “Süreç İyileştirme Projesi”
Kamu Denetçiliği Kurumu (KDK) ile Türkiye Sanayi Sevk ve İdare Enstitüsü
(TÜSSİDE) arasında 23.01.2020 ile 23.09.2020 tarihleri arasında tamamlanmak üzere
8 aylık “Süreç İyileştirme Projesi” sözleşmesi imzalanarak başlatılmıştır.
Projenin amacı Kamu Denetçiliği Kurumunun;
➢ Şikâyet inceleme ana sürecinin iyileştirilmesi,
➢ Mevcut ve iyileştirilmesi önerilen süreç faaliyet adımları doğrultusunda iş yükünün
belirlenmesi,
➢ Şikâyet yönetim ana sürecinin iyileştirilmesine katkı sağlayacak iyi uygulama
örneklerinin analizi,
➢ Şikâyet başvuruları inceleme sonucunda verilen karar türlerinin analizi ve
değerlendirilmesi
faaliyetleridir.
2020 YILLIK RAPOR 571