Page 572 - KDK
P. 572

TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU



                  •  Kurum  personeline  siber  güvenlik  firması  tarafından  bilgi  güvenliği  eğitimi
                     verilmiştir.

                  •  Kurum  güvenlik  kayıtlarının  zaman  damgası  ile  imzalanarak  arşivlenmesi
                     sağlanmıştır.

                  •  Atıl kalan sunucu güncelleştirmeleri tamamlanmıştır.
                  •  Yeni güvenlik cihazı alınarak Kurumumuz sunucu ve network sistemine başarılı
                     şekilde entegrasyonu sağlanmıştır.
                  •  EBYS, bilgisayar ve yazıcı arıza talepleri için son kullanıcı desteği sağlanmıştır.
                  •  Kurum personelinin kurum içi uygulamalara uzaktan erişebilmesi için vpn alt
                     yapı çalışmaları tamamlanarak kullanıma açılmıştır.
                  •  Uzaktan çalışma kapsamında kurum personelinin ihtiyacı olan diz üstü bilgisayar
                     için araştırma yapılarak 25 adet alım yapılmıştır.

                  •  Uzaktan çalışma kapsamında arızalı olan diz üstü bilgisayarlar onarılarak ayniyat
                     bürosuna teslim edilmiştir.

                  •  Uzaktan çalışma kapsamında kurum personelinin diz üstü bilgisayarına işletim
                     sistemi ve gerekli olan program kurulumları yapılmıştır.

                  •  Kurum personelinin ihtiyaçları doğrultusunda 20 adet masa üstü bilgisayar ve 3
                     adet diz üstü bilgisayar alımı yapılmıştır.

                  •  İstanbul ofisimize güvenlik amaçlı kamera ve kayıt sistemleri kurulmuştur.
               11.2.3. Kurumsal Alanda Yapılan Diğer Yapılan Faaliyetlerve

                   KDK ve TÜSSİDE İşbirliğinde “Süreç İyileştirme Projesi”

               Kamu Denetçiliği Kurumu (KDK) ile  Türkiye Sanayi Sevk ve İdare Enstitüsü
               (TÜSSİDE) arasında 23.01.2020 ile 23.09.2020 tarihleri arasında tamamlanmak üzere
               8 aylık “Süreç İyileştirme Projesi” sözleşmesi imzalanarak başlatılmıştır.

               Projenin amacı Kamu Denetçiliği Kurumunun;
               ➢ Şikâyet inceleme ana sürecinin iyileştirilmesi,

               ➢ Mevcut ve iyileştirilmesi önerilen süreç faaliyet adımları doğrultusunda iş yükünün
                  belirlenmesi,

               ➢ Şikâyet yönetim ana sürecinin iyileştirilmesine katkı sağlayacak iyi uygulama
                  örneklerinin analizi,

               ➢ Şikâyet başvuruları inceleme sonucunda verilen karar türlerinin analizi ve
                  değerlendirilmesi
               faaliyetleridir.


                                                                        2020 YILLIK RAPOR  571
   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577