Page 118 - KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
P. 118

C.  DEĞERLENDİRME

              Kurumumuzun 2017-2021 dönemlerini kapsayan Kurumumuz Stratejik Planı ile ilgili olarak; dönem
              yıllarına ilişkin izleme ve değerlendirme faaliyetleri gerçekleştirilmiş, performans sonuçları ortaya
              konularak  performans  göstergeleri  ve  hedeflere  ulaşma  durumlarını  içerir  “İzleme  Raporları”  ve
              “Değerlendirme Raporları”  oluşturulmuştur.

              Söz konusu  raporlar ile bunların yansımalarının yer aldığı faaliyet raporlarından da görüleceği üzere
              straejik  planımızda  ortaya  konulan  amaç  ve  hedefler  kapsamında  anılan  yıllarda    hedef
              göstergelerinin  çok  üzerinde  gerçekleşmeler  yaşanmış,  sorumlu  olunan  mevcut  performans
              hedeflerimiz ile alt programlar dahilindeki göstergelerimiz kapsamında belirlenen faaliyetler titizlikle
              yürütülmüştür.

              Bu  kapsamda;  2017-2021  dönemi  Stratejik  Planımızın  son  uygulama  dönemi  olan  2021  yılında;
              sorumlu  olunan  mevcut  performans  hedeflerimiz  ile  alt  programlar  dahilindeki    göstergelerimiz
              kapsamında  belirlenen  faaliyetler  titizlikle  yürütülmüş  ve  2021  yılı  kapsamında  hedeflere  ilişkin
              belirlenen ve önceki yıldan devam eden toplam 41 adet performans göstergesinden 39 adet göstergeye
              değerlerinin çok üzerindeki oranlarla ulaşılmış, 2 adedi makul düzeyde gerçekleşmiş olup,  genel
              bazda  %95,12  gerçekleşme  oranına  ulaşılmıştır.  Stratejik  planın  5  yıllık  genel  değerledirmesi
              yapıldığında ise 20 adedi makul düzeyde olmak üzere tüm hedefler gerçekleştirilmiştir.

               Ayrıca, 2017-2021 dönemi yılların izleme ve değerlendirme sonuçları; Kurumumuzun 2022-2026
              dönemi stratejik planı çalışmalarında girdi teşkil ederek Kurumumuzu daha ileriye taşıyacak olan
              yeni  hedefler  belirlenmesinde  yol  gösterici  olmuş,  bu  kapsamda  özellikle  ilk  dönem  hedef  ve
              stratejilerinden Kurumun tüm paydaşlar nezdinde bilinirliğinin artırılması, şikâyet mekanizmasının
              etkin hale getirilmesi, hak arama kültürünün yaygınlaştırılması, kurumsal kapasitenin artırılması gibi
              Kuruma olumlu yansımaları olan hedef, strateji ve faaliyetlerine 03/09/2021 tarihinde onaylanarak
              yürürlüğe giren Kurumumuz 2022-2026 dönemi stratejik planında da yer verilmiştir.








































                                                                                                           116
   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123