Page 56 - 2021 Yıllık Rapor
P. 56

TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU



                 4.2. ŞİKÂYET İNCELEME SÜRECİ VE KARARLAR







                                 ŞİKÂYET YÖNETİM ANA SÜRECİ





                         01        Başvuruların Alınması ve İlk İncelemenin Yapılması




                                   • Başvurunun Kaydı
                                                         • Bilgilendirme
                                   • İlk İnceleme        • Dağıtım
                                                         • Geçersiz Başvuru
                         02        Ön İncelemenin Gerçekleştirilmesi



                                   • Ön İnceleme
                                                         • İncelenemezlik Kararı
                                   • Birleştirme Kararı   • Ayırma Kararı
                                                         • Gönderme Kararı
                         03        İnceleme ve Araştırmanın Yapılması



                                   • Bilgi ve Belge İsteme
                                                         • Dostane Çözüm
                                   • Tanık Dinleme       • KVYO Kararı
                                   • Bilirkişi Görevlendirme
                         04        Kararların Verilmesi




                                   • Tavsiye Kararı
                                   • Ret Kararı          • K. Tavsiye K. Ret Kararı
                         05        Kararların Takip Edilmesi




                                  • Tavsiye Kararlarının Takibi
                                                         • Dostane Çözüm Kararlarının
                                  • K. Tavsiye K. Ret Kararlarının   • Gönderme Kararlarının Takibi
                                   Takibi                   Takibi









                                                                        2021 YILLIK RAPOR  55
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61