Page 56 - 2021 Yıllık Rapor  
        P. 56
     TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
                 4.2. ŞİKÂYET İNCELEME SÜRECİ VE KARARLAR
                                 ŞİKÂYET YÖNETİM ANA SÜRECİ
                         01        Başvuruların Alınması ve İlk İncelemenin Yapılması
                                   • Başvurunun Kaydı
                                                         • Bilgilendirme
                                   • İlk İnceleme        • Dağıtım
                                                         • Geçersiz Başvuru
                         02        Ön İncelemenin Gerçekleştirilmesi
                                   • Ön İnceleme
                                                         • İncelenemezlik Kararı
                                   • Birleştirme Kararı   • Ayırma Kararı
                                                         • Gönderme Kararı
                         03        İnceleme ve Araştırmanın Yapılması
                                   • Bilgi ve Belge İsteme
                                                         • Dostane Çözüm
                                   • Tanık Dinleme       • KVYO Kararı
                                   • Bilirkişi Görevlendirme
                         04        Kararların Verilmesi
                                   • Tavsiye Kararı
                                   • Ret Kararı          • K. Tavsiye K. Ret Kararı
                         05        Kararların Takip Edilmesi
                                  • Tavsiye Kararlarının Takibi
                                                         • Dostane Çözüm Kararlarının
                                  • K. Tavsiye K. Ret Kararlarının   • Gönderme Kararlarının Takibi
                                   Takibi                   Takibi
                                                                        2021 YILLIK RAPOR  55





