Page 91 - 2021 Yıllık Rapor
P. 91

TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU




                    ❖  Odalardaki bağlantılar ile kabin arasında data ve telefon patch paneli kurulumları
                       yapılmıştır.
                    ❖  Ek bina içerisindeki bölüm için kamera bağlantıları ve kurulumları yapılmıştır.
                    ❖  Kablosuz ağ kullanımı için Access Point kurulumu ve bağlantısı yapılmıştır.

                    ❖  Kurum telefon santral ünitesi yenilenmiştir.
                    ❖  Ek bina ile ana bina arasında bakır telefon kablolaması yapılmıştır.
                    ❖  Kurum içi tüm telefon bağlantıları, kurulumlar, patch panel bağlantıları,
                       adreslemeler ve krone bağlantıları yeniden yapılmıştır.
                    ❖  Tüm  akışlar,  gruplandırmalar,  yönlendirmeler  ve  isimlendirmeler  yeniden
                       yapılmıştır.


                 5.2  ŞİKÂYET BAŞVURULARINA İLİŞKİN BİLGİLENDİRME
                     İSTATİSTİKLERİ

                 Vatandaşların  Kurumumuzun şikâyet mekanizmasının işleyişi ve başvuru yöntemleri
                 hakkında bilgi almak ve başvuru sonrasında mevcut şikâyetin safahatı hakkında
                 bilgi  taleplerini karşılamak  amacıyla  İlk  İnceleme,  Dağıtım ve  Bilgilendirme  Bürosu
                 oluşturulmuştur.
                 Bu  kapsamda,  çağrı  merkezi  gibi  çalışan  “Bilgilendirme  Sistemimiz”  vasıtasıyla
                 Kurumumuza ve İstanbul Büromuza yapılan şikâyet başvurularına ilişkin olarak;dosyanın
                 safahatı, başvurunun usulü, yüz yüze görüşme talebi kapsamında bizzat gelen, telefon
                 vasıtasıyla ulaşan veya bilgi edinme yolu ile başvuran vatandaşlarımıza ait istatistiki
                 bilgiler  aşağıda  yer  almaktadır.  Bu  bilgilendirmelerle  vatandaşın  sorununa  çözüm
                 aranmakta veya kendisine hukuki yardımda bulunularak yol gösterilmektedir.

                 Buna göre 2021 yılında;
                 ❖  Kurumumuzca aranmak ve Kurumumuza gelen olmak üzere toplam 32.424 telefon
                    görüşmesi,
                 ❖  Kurumumuza e-posta yoluyla yapılan 80.017 adet bilgi talepleri,

                 ❖  Kurumumuza  ve  İstanbul  Büromuza  bizzat  gelen  vatandaşlarla  yapılan  yüz
                    yüze  görüşmeler  ile  "Ombudsmanlık  Halkla  Buluşuyor"  bölgesel  toplantıları
                    kapsamındanda, il çalışma ziyaretleri kapsamında, ilköğretim ve liselerle buluşmalarda,
                    üniversite konferanslarında, gerçekleştirilen video konferans ve sosyal medya canlı
                    yayınlarında  ve  uluslararası  alanda  hak  arama  kültürünün  yaygınlaştırılması
                    kapsamında yüz yüze veya çevrim içi gerçekleştirilen yaklaşık 12.587 adet görüşme,
                 dâhil olmak üzere toplam 125.028 kişinin bilgi talebi karşılanmıştır.







              90 2021 YILLIK RAPOR
   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96