Page 60 - KDK
P. 60

T.C. KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU




                Bu doğrultuda; 17/02/2021-01/03/2021 tarihleri arasında gerçekleştirilen iç paydaş
                anketimizin kurum kültürü mekanizmalarına ilişkin soruları kapsamında;

                   -   “Çalışanların Kuruma bağlılığı yüksektir” ifadesine katılım oranı  %59,26,
                   -   “Çalışanların karar süreçlerine katılımını sağlamaya yönelik araçlar vardır.”
                       ifadesine katılım oranı %87,97,

                   -   “Yönetim, karar süreçlerine çalışanların katılımını desteklemektedir” ifadesine
                       katılım oranı %85,19,

                   -   “Çalışanların sürekli gelişimi teşvik edilir.” ifadesine katılım oranı  %73,15,
                   -   “Kurum içinde sağlıklı iletişim kanalları vardır” ifadesine katılım oranı %83,33,

                   -   “Çalışan motivasyonunu artırmaya yönelik mekanizmalar vardır”  ifadesine katılım
                       oranı %46,55 olarak gerçekleşmiştir.
                Aynı zamanda personelimizce eğitim, birim/çalışanlar arasındaki koordinasyon ve iş birliği
                düzeyi ile paylaşıma ilişkin genel memnuniyet düzeyleri yüksek olurken  açık uçlu sorular
                bölümünde kurumsal kültürün geliştirilmesi ve personel aidiyetinin sağlanması adına
                çalışmaların yapılması önerilmiş olup, 2022-2026 dönemi stratejik planımızda hedef olarak
                ortaya konulmuştur.

                Yine web sayfamızdan online olarak gerçekleştirilen dış paydaş anketimiz kapsamında ise;
                anketimize katılan gerçek kişilerin Kurumumuzun kurumsallık düzeyinden memnuniyeti
                %56,80 (%91,81) olurken, bu oran tüzel kişiler düzeyinde ise %76,42 (%95,86) olarak
                gerçekleşmiştir.

                4. TEKNOLOJİ VE BİLİŞİM ALTYAPISI ANALİZİ

                Kurumlar,  hızla  gelişen  bilgi  teknolojileri  ile  bu  teknolojinin  sunduğu  imkânlardan
                yararlanmak ve ayrıca daha kaliteli hizmet vermek amacıyla verdikleri hizmetleri en doğru
                şekilde paydaşlarına ulaştırma noktasında bilişim sistemlerini daha yaygın bir şekilde
                kullanmaktadır.
                Kurumumuz da bilgi teknolojisinin hızla gelişen bu imkânlarından yararlanmak, çalışanların
                ve başvuranların bu teknolojik imkânları en iyi ve kolay şekilde yararlanması amacıyla  bu
                alanda önemli atılımlar yapmaktadır.

                Bu doğrultuda; şikâyet başvurularına yönelik olarak başvurularının incelenme noktasında
                verimliliği ve işlevselliği artırmak amacı ile Kurumumuzun kendi imkânlarıyla yazılımını
                yaptığı Şikâyet Yönetim Sisteminde (SYS) kullanılmakta olup, Kurumun ihtiyaç analizleri ve
                Kurum personelinden gelen talepler doğrultusunda sürekli gelişimi sağlanmaktadır.
                Kurumumuzun ihtiyaçları bağlamında Kurum web sayfası ve çocuk web sayfası ile ilgili
                olarak gerçekleştirilen faaliyetlere ilişkin gelen veriler doğrultusunda anlık güncellenmeleri
                ile  responsive  ekran  uyumluluğu  kapsamında  yazılım  güncelleştirmeleri  yapılmakta ve
                belirlenen görsel tasarımlar çerçevesinde yayınlanması sağlanmaktadır.








                                                                             2022-2026 STRATEJİK PLANI   59
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65