Page 216 - ekonomi-maliye-ve-vergi-1
P. 216

T.C.
                    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)


             ŞİKAYET NO                           : 2014.217
             KARAR TARİHİ                         : 16/12/2014
                                      TAVSİYE KARARI
             ŞİKAYETÇİNİN ADI, SOYADI             : -
             ŞİKAYETÇİNİN  ADRESİ                 : -

             ŞİKAYET EDİLEN İDARE                 :  Türkiye  Kamu  Hastaneleri
                                                  Kurumu Manisa İli Kamu Has-
                                                  taneleri Birliği Genel Sekreter-
                                                  liği
             ŞİKAYETİN  KONUSU                    : Hizmet alımına ait birim fiyat
                                                  sözleşme kapsamında idarece
                                                  uygulanan gecikme cezasına
                                                  ilişkin işlemin düzeltilmesi ta-
                                                  lep edilmektedir.
             ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ               :14/1/2014

               I.USÛL

               A. Şikâyet Başvuru Süreci
               1. Şikâyet başvurusu, posta yolu ile 14/1/2014 tarihinde yapılmış-
            tır. Şikayet başvurusunun karara bağlanması için 28/3/2013 tarihli ve
            28601 mükerrer sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Kamu Denetçiliği
            Kurumu Kanununun Uygulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkın-
            da Yönetmeliğin 41/1 a maddesi ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7 inci
            maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi uyarınca, şikayetin incelenme-
            sine ve araştırmasına geçilmiş, 2014/217 şikayet no.lu Tavsiye öneri-
            siyle Kamu Başdenetçisine sunulmuştur.

               B.Ön İnceleme Süreci
               2. Yapılan ön inceleme neticesinde şikayet konusunun kurumumu-
            zun görev alanına girdiği, şikayetçinin menfaat ihlali koşulunu taşıdı-
            ğı, idari başvuru yollarının tüketildiği, şikayetin süresinde yapıldığı ve





                                                               KAMU DENETÇILIĞI KURUMU  211
   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221