Page 216 - ekonomi-maliye-ve-vergi-1
P. 216
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO : 2014.217
KARAR TARİHİ : 16/12/2014
TAVSİYE KARARI
ŞİKAYETÇİNİN ADI, SOYADI : -
ŞİKAYETÇİNİN ADRESİ : -
ŞİKAYET EDİLEN İDARE : Türkiye Kamu Hastaneleri
Kurumu Manisa İli Kamu Has-
taneleri Birliği Genel Sekreter-
liği
ŞİKAYETİN KONUSU : Hizmet alımına ait birim fiyat
sözleşme kapsamında idarece
uygulanan gecikme cezasına
ilişkin işlemin düzeltilmesi ta-
lep edilmektedir.
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ :14/1/2014
I.USÛL
A. Şikâyet Başvuru Süreci
1. Şikâyet başvurusu, posta yolu ile 14/1/2014 tarihinde yapılmış-
tır. Şikayet başvurusunun karara bağlanması için 28/3/2013 tarihli ve
28601 mükerrer sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Kamu Denetçiliği
Kurumu Kanununun Uygulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkın-
da Yönetmeliğin 41/1 a maddesi ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7 inci
maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi uyarınca, şikayetin incelenme-
sine ve araştırmasına geçilmiş, 2014/217 şikayet no.lu Tavsiye öneri-
siyle Kamu Başdenetçisine sunulmuştur.
B.Ön İnceleme Süreci
2. Yapılan ön inceleme neticesinde şikayet konusunun kurumumu-
zun görev alanına girdiği, şikayetçinin menfaat ihlali koşulunu taşıdı-
ğı, idari başvuru yollarının tüketildiği, şikayetin süresinde yapıldığı ve
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 211