Page 204 - ekonomi-maliye-ve-vergi-2
P. 204

T.C.
                    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)


             ŞİKAYET NO                           : 2014/320
             KARAR TARİHİ                         : 11/07/2014
                                        RET KARARI
             ŞİKAYETÇİNİN ADI, SOYADI             : -
             ŞİKAYETÇİNİN  ADRESİ                 : -

             ŞİKAYET EDİLEN İDARE                 : Gelir İdaresi Başkanlığı An-
                                                  talya Vergi Dairesi Başkanlığı

                                                  Soğuksu Mh. Kazımkarabekir
                                                  Cd. 07050 ANTALYA
             ŞİKAYETİN  KONUSU                    : Şikayetçiye Takdir Komisyo-
                                                  nu kararı ile tahakkuk ettirilen
                                                  vergi ve cezalardan kaynakla-
                                                  nan mağduriyetin giderilmesi
                                                  istemi
             ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ               : 13/01/2014


               I. USÛL

               A. Şikâyet Başvuru Süreci
               1. Şikâyet başvurusunun, Antalya Valiliği aracılığıyla 13/01/2014
            tarihinde yapılan 20/01/2014 tarih ve ... sayı ile kayıt altına alınan,
            yazılı bireysel başvuru yoluyla yapılmıştır. Şikayet başvurusunun ka-
            rara bağlanması için 28/03/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayılı Res-
            mi Gazetede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun Uy-
            gulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkındaki Yönetmeliğin 41/1a
            maddesi ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7 nci maddesinin birinci fık-
            rasının (e) bendi uyarınca, şikayetin incelenmesine ve araştırmasına
            geçilerek 2014/320 şikayet no’lu Ret Kararı önerisiyle Kamu Başde-
            netçisine sunulmuştur.

               B. Ön İnceleme Süreci
               2. Yapılan ön inceleme neticesinde şikâyet konusunun Kurumu-
            muzun görev alanına girdiği, şikayetçinin menfaat ihlali koşulunu


                                                               KAMU DENETÇILIĞI KURUMU  197
   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209