Page 204 - ekonomi-maliye-ve-vergi-2
P. 204
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO : 2014/320
KARAR TARİHİ : 11/07/2014
RET KARARI
ŞİKAYETÇİNİN ADI, SOYADI : -
ŞİKAYETÇİNİN ADRESİ : -
ŞİKAYET EDİLEN İDARE : Gelir İdaresi Başkanlığı An-
talya Vergi Dairesi Başkanlığı
Soğuksu Mh. Kazımkarabekir
Cd. 07050 ANTALYA
ŞİKAYETİN KONUSU : Şikayetçiye Takdir Komisyo-
nu kararı ile tahakkuk ettirilen
vergi ve cezalardan kaynakla-
nan mağduriyetin giderilmesi
istemi
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ : 13/01/2014
I. USÛL
A. Şikâyet Başvuru Süreci
1. Şikâyet başvurusunun, Antalya Valiliği aracılığıyla 13/01/2014
tarihinde yapılan 20/01/2014 tarih ve ... sayı ile kayıt altına alınan,
yazılı bireysel başvuru yoluyla yapılmıştır. Şikayet başvurusunun ka-
rara bağlanması için 28/03/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayılı Res-
mi Gazetede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun Uy-
gulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkındaki Yönetmeliğin 41/1a
maddesi ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7 nci maddesinin birinci fık-
rasının (e) bendi uyarınca, şikayetin incelenmesine ve araştırmasına
geçilerek 2014/320 şikayet no’lu Ret Kararı önerisiyle Kamu Başde-
netçisine sunulmuştur.
B. Ön İnceleme Süreci
2. Yapılan ön inceleme neticesinde şikâyet konusunun Kurumu-
muzun görev alanına girdiği, şikayetçinin menfaat ihlali koşulunu
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 197