Page 204 - kamu-personel-rejimi-3
P. 204
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO :2015/4545
KARAR TARİHİ :24/02/2016
RET KARARI
ŞİKAYETÇİ
ŞİKAYETÇİ VEKİLİ
ŞİKAYET EDİLEN İDARE :Jandarma Genel Komutanlığı
ŞİKAYETİN KONUSU : Şikayet başvurucusu ailesinin
ikamet ettiği ve kronik böbrek
hastası olan annesini tedavi
gördüğü Gaziantep iline ata-
masının yapılmasını talep et-
mektedir.
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ : 03/09/2015
I. USÛL
A. Şikayet Başvuru Süreci
1) Şikayet başvurusu, Kurumumuza e-başvuru yolu ile gönderilen
ve 03/09/2015 tarih ve 9801 sayı ile kayıt altına alınan, gerçek kişiler
için şikayet başvuru formu vasıtasıyla yapılmıştır. Şikâyet başvurusu-
nun karara bağlanması için 28/3/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayı-
lı Resmi Gazetede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun
Uygulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41 inci
maddesinin birinci fıkrasının (a) bendi ve İmza Yetkileri Yönergesinin
7 nci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi uyarınca, şikayetin in-
celenmesine ve araştırmasına geçilmiş, 2015/4545 şikayet numaralı
“Ret Kararı” önerisiyle Kamu Başdenetçisi’ ne sunulmuştur.
B. Ön İnceleme Süreci
2) Yapılan ön inceleme neticesinde, şikâyet konusunun Kurumu-
muzun görev alanına girdiği, şikâyetçinin menfaat ihlali koşulunu ta-
şıdığı, şikâyetin süresinde yapıldığı, idari başvuru yolları tüketilmiş
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 199