Page 780 - kamu-personel-rejimi-3
P. 780
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO : 2016/1624
KARAR TARİHİ : 03/10/2016
RET KARARI
ŞİKAYETÇİNİN ADI, SOYADI : -
ŞİKAYETÇİNİN ADRESİ : -
ŞİKAYET EDİLEN İDARE : Antalya Valiliği
ŞİKAYETİN KONUSU : Başvurucuya verilen ihtar pu-
anı cezasının iptal talebi hak-
kındadır.
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ : 08/04/2016
I.USÛL
A. Şikayet Başvuru Süreci
1) Şikâyet başvurusu, Kurumumuza e-başvuru yolu ile gönderilen
15/12/2015 tarih ve 12897 sayı ile kayıt altına alınan gerçek kişiler
için şikâyet başvuru formu vasıtasıyla yapılmıştır. Şikâyet başvurusu-
nun karara bağlanması için 28/3/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayı-
lı Resmi Gazetede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun
Uygulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41/1-a
maddesi ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7 nci maddesinin birinci fık-
rasının (e) bendi uyarınca, şikâyetin incelenmesine ve araştırmasına
geçilmiş, 09/09/2016 tarihli Red Karar Önerisiyle Kamu Başdenetçi-
sine sunulmuştur.
B. Ön İnceleme Süreci
2) Yapılan ön inceleme neticesinde; şikâyet konusunun Kurumu-
muzun görev alanına girdiği şikâyetçinin menfaat ihlali koşulunu taşı-
dığı, idari başvuru yollarının tüketildiği, şikâyetin süresinde yapıldığı
ve şikâyetin diğer ön inceleme konularında da eksikliğin bulunmadığı,
bu nedenle şikâyetin incelenme ve araştırılmasına engel bir durumun
bulunmadığı tespit edilmiştir.
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 775