Page 74 - kdk-2014-yillik-rapor
P. 74
BAŞVURU DURUM
SORGULAMA
%64
UZMAN İLE GÖRÜŞME
TALEBİ
DİĞER %7 KURUMA ŞİKAYET %12
BAŞVURUSU
HAKKINDA BİLGİ KARAR HAKKINDA
TALEBİ BİLGİ TALEBİ
%7 %10
Şekil - 9: Telefon Görüşmelerine İlişkin İstatistik
5.1.2.3. Kurumuza Bizzat miştir. Gelen kişilerin, faaliyetlerimiz ile
Gelen Şikâyetçiler şikâyetleri hakkında bilgi talep ettikleri
veya başvurularını inceleyen uzmanlarla
2014 yılında Kurumumuza yaklaşık görüşmek istedikleri anlaşılmıştır. Kişi-
350 şikâyetçi gelmiş, görüşmelerin or- lerin talebine ilişkin dağılımı gösterir
talama 25 dakika sürdüğü tespit edil- bilgiler aşağıda sunulmuştur.
KURUM FAALİYETLERİ
HAKKINDA BİLGİ ALMA
%15
UZMAN İLE GÖRÜŞME
TALEBİ
% 45
ŞİKAYET DURUMLARI
HAKKINDA BİLGİ ALMA
%41
Şekil - 10: Kurumuza Bizzat Gelen Şikâyetçiler
74