Page 74 - kdk-2014-yillik-rapor
P. 74

BAŞVURU  DURUM  
                                            SORGULAMA
                                              %64









                                                              UZMAN  İLE  GÖRÜŞME  
                                                                  TALEBİ
                           DİĞER  %7   KURUMA  ŞİKAYET             %12
                                      BAŞVURUSU  
                                     HAKKINDA  BİLGİ    KARAR  HAKKINDA  
                                        TALEBİ    BİLGİ  TALEBİ
                                         %7         %10


                               Şekil - 9: Telefon Görüşmelerine İlişkin İstatistik

                 5.1.2.3. Kurumuza Bizzat            miştir. Gelen kişilerin, faaliyetlerimiz ile
                 Gelen Şikâyetçiler                  şikâyetleri hakkında bilgi talep ettikleri
                                                     veya başvurularını inceleyen uzmanlarla
          2014 yılında Kurumumuza yaklaşık           görüşmek istedikleri anlaşılmıştır. Kişi-
          350 şikâyetçi gelmiş, görüşmelerin or-     lerin talebine ilişkin dağılımı gösterir
          talama 25 dakika sürdüğü tespit edil-      bilgiler aşağıda sunulmuştur.


                                KURUM  FAALİYETLERİ  
                                HAKKINDA  BİLGİ  ALMA
                                     %15
                                                                UZMAN  İLE  GÖRÜŞME  
                                                                   TALEBİ
                                                                    %  45



                             ŞİKAYET  DURUMLARI  
                            HAKKINDA  BİLGİ  ALMA
                                 %41





                               Şekil -  10: Kurumuza Bizzat Gelen Şikâyetçiler





                                                   74
   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79