Page 256 - kdk-2015-yillik-rapor
P. 256

KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU



                    nin Superonline İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından karşılanması ve gerek-
                    li hat kapatma-geçiş işlemlerinin tamamlanması konularında mutabakata
                    varıldığını, TTNet A.Ş. kapsamında yer alan hattın kapanması işleminin
                    zamanında ve kararlaştırıldığı gibi Superonline İletişim Hizmetleri A.Ş.
                    tarafından yerine getirilmediği ve ilgili konularda herhangi bir anlaşmanın
                    olmadığı bilgisinin şikâyetçiye verildiğini ve Superonline İletişim Hizmet-
                    leri A.Ş.’nin cayma bedeli ve iki aylık kullanım bedelinin ödenmesi hu-
                    susunda gerekli girişimlerden imtina ettiğini belirterek TTNet A.Ş. tara-
                    fından kendisine yansıtılan tüm kullanım ve cayma bedelleri ile bunların
                    gecikme faizlerinin Superonline İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından öden-
                    mesi talebiyle Kurumumuza başvuruda bulunmuştur.

                    Kurumumuzun yapmış olduğu girişimler neticesinde, TTNET A.Ş. tara-
                    fından şikâyetçiye yansıtılan tüm kullanım ve cayma bedelleri ile bunların
                    gecikme faizleri Superonline İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından ödenmiş
                    ve şikâyet konusu sorun çözüme kavuşturulmuştur. 118

                       7.3.7. Milli Savunma Hizmetleri
                       Askerlikte Alınan ve Kaybedilen Üstün Başarı Belgesinin
                       Yenilenmemesi

                    Askerlikte  almış olduğu üstün başarı belgesini kaybetmesi nedeniyle bu
                    belgeden kaynaklı işe girmede öncelik hakkını kullanamadığından bahisle
                    başvuru yapan şikâyetçi, ilgili belgenin tekrar düzenlenmesini talep etmiş
                    ve Kurumumuz tarafından yapılan görüşmeler neticesinde Deniz Kuvvet-
                    leri Komutanlığı Amfibi Deniz Piyade Tugay Komutanlığınca üstün başarı
                    belgesinin tekrar düzenlenmesi sağlanmıştır. 119
                       Personelin Olumsuz Tutum ve Davranışı

                    Şikâyetçi; SGK Başkanlığı tarafından istenen terhis belgesini almak için
                    Büyükçekmece Askerlik Şubesine başvurduğunu, personelin olumsuz tu-
                    tum  ve  davranışına  maruz  kaldığını,  işlemlerini  gerçekleştirmede  sorun   255
                    yaşadığını, dolayısıyla şikâyet konusunun Büyükçekmece Askerlik Şubesi
                    Başkanlığındaki kamu personelinin tutum ve davranışına ilişkin olduğunu
                    belirterek şikâyet başvurusunda bulunmuştur.





                    118   2014/4923 şikâyet numaralı başvuru için verilen 26/01/2015 tarihli KVYO Kararı
                    119
                        2015/586 şikâyet numaralı başvuru için verilen 18/05/2015 tarihli KVYO Kararı



                                                                         YILLIK RAPOR 2015
   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261