Page 255 - kdk-2015-yillik-rapor
P. 255

KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU



                      Kadronun Taşınması Talebi

                   Şikâyetçi 1860 tarihinde yapılmış Abdulhalim Mescidi’nin küçük gelmesi
                   üzerine 1997 yılında bitişiğindeki arsaya Kozyatağı Mehmet Çavuş Ca-
                   mii’nin yapılarak ibadete açılmış olduğunu, Abdulhalim Mescidinin Kuran
                   Kursuna çevrildiğini, imam hatibi ile müezzininin fiilen Mehmet Çavuş
                   Camii’nde görev yaptığını, ancak kadrolarının hala Abdulhalim Mescidin-
                   de bulunduğunu belirterek bu hususun düzeltilmesini talep etmiştir.
                   Kurumumuzca yapılan girişimler sonucunda Diyanet İşleri Başkanlığı ta-
                   rafından, şikâyetçinin talebi yeniden değerlendirilmiş ve şikâyetçinin talebi
                   yerine getirilmiştir. 116

                      7.3.6. Ulaştırma, Basın ve İletişim ile İlgili Kurum ve Kuruluşlar
                      İnternet Aboneliğini Sona Erdirme Talebi
                   Şikâyetçi; TürkNet İletişim Hizmetleri A.Ş.’ye 2014 yılı Haziran ayında
                   abonelik için müracaat ettiğini, Eylül ayına gelinmesine rağmen sonuç alı-
                   namaması nedeniyle 16/09/2014 tarihli dilekçesi ile müracaatından vaz-
                   geçtiğini belirttiğini, cevaben kendisinden imzalı dilekçenin istenildiğini,
                   imzalı dilekçesini gönderdiğini, bu işlemin beş defa tekrarlandığını, sonun-
                   da faks çekerek müracaatını iptal ettirebildiğini, daha önce fatura gönderil-
                   memesine rağmen 18/12/2014 tarihinde e-posta ile 96,92 TL borcu oldu-
                   ğu ve ödememesi halinde icra takibi yapılacağının tarafına ihtar edildiğini,
                   ilk dilekçeyi göndermesinden birkaç gün sonra internetinin bağlandığını
                   ancak defalarca telefon görüşmesi ve maillerle istemediğini beyan etmesine
                   rağmen iptal işlemini başaramadığını iddia ederek tarafından haksız olarak
                   istenilen bedelin iptali talebiyle Kurumumuza başvuruda bulunmuştur.
                   Şikâyetçinin başvurusuna ilişkin olarak TürkNet İletişim Hizmetleri A.Ş.
                   ve Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Başkanlığı ile yapılan görüşmeler
                   neticesinde şikâyet konusu husus çözüme kavuşturulmuştur. 117
       254
                      İnternet Kullanımından Doğan Ekstra Giderler ve Cayma
                      Bedelinin İadesi

                   Şikâyetçi; Superonline İletişim Hizmetleri A.Ş. ile fiber internet hizme-
                   tinden  yararlanma  konusunda  anlaştığını,  yapılan  görüşmelerde  TTNet
                   A.Ş.’ye taahhüt edilen hususlar gereğince ödenmesi zorunlu cayma bedeli-


                   116   2015/262 şikâyet numaralı başvuru için verilen 06/05/2015 KVYO Kararı
                   117
                      2014/5629 şikâyet numaralı başvuru için verilen 26/01/2015 tarihli KVYO Kararı



                   YILLIK RAPOR 2015
   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260