Page 255 - kdk-2015-yillik-rapor
P. 255
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
Kadronun Taşınması Talebi
Şikâyetçi 1860 tarihinde yapılmış Abdulhalim Mescidi’nin küçük gelmesi
üzerine 1997 yılında bitişiğindeki arsaya Kozyatağı Mehmet Çavuş Ca-
mii’nin yapılarak ibadete açılmış olduğunu, Abdulhalim Mescidinin Kuran
Kursuna çevrildiğini, imam hatibi ile müezzininin fiilen Mehmet Çavuş
Camii’nde görev yaptığını, ancak kadrolarının hala Abdulhalim Mescidin-
de bulunduğunu belirterek bu hususun düzeltilmesini talep etmiştir.
Kurumumuzca yapılan girişimler sonucunda Diyanet İşleri Başkanlığı ta-
rafından, şikâyetçinin talebi yeniden değerlendirilmiş ve şikâyetçinin talebi
yerine getirilmiştir. 116
7.3.6. Ulaştırma, Basın ve İletişim ile İlgili Kurum ve Kuruluşlar
İnternet Aboneliğini Sona Erdirme Talebi
Şikâyetçi; TürkNet İletişim Hizmetleri A.Ş.’ye 2014 yılı Haziran ayında
abonelik için müracaat ettiğini, Eylül ayına gelinmesine rağmen sonuç alı-
namaması nedeniyle 16/09/2014 tarihli dilekçesi ile müracaatından vaz-
geçtiğini belirttiğini, cevaben kendisinden imzalı dilekçenin istenildiğini,
imzalı dilekçesini gönderdiğini, bu işlemin beş defa tekrarlandığını, sonun-
da faks çekerek müracaatını iptal ettirebildiğini, daha önce fatura gönderil-
memesine rağmen 18/12/2014 tarihinde e-posta ile 96,92 TL borcu oldu-
ğu ve ödememesi halinde icra takibi yapılacağının tarafına ihtar edildiğini,
ilk dilekçeyi göndermesinden birkaç gün sonra internetinin bağlandığını
ancak defalarca telefon görüşmesi ve maillerle istemediğini beyan etmesine
rağmen iptal işlemini başaramadığını iddia ederek tarafından haksız olarak
istenilen bedelin iptali talebiyle Kurumumuza başvuruda bulunmuştur.
Şikâyetçinin başvurusuna ilişkin olarak TürkNet İletişim Hizmetleri A.Ş.
ve Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Başkanlığı ile yapılan görüşmeler
neticesinde şikâyet konusu husus çözüme kavuşturulmuştur. 117
254
İnternet Kullanımından Doğan Ekstra Giderler ve Cayma
Bedelinin İadesi
Şikâyetçi; Superonline İletişim Hizmetleri A.Ş. ile fiber internet hizme-
tinden yararlanma konusunda anlaştığını, yapılan görüşmelerde TTNet
A.Ş.’ye taahhüt edilen hususlar gereğince ödenmesi zorunlu cayma bedeli-
116 2015/262 şikâyet numaralı başvuru için verilen 06/05/2015 KVYO Kararı
117
2014/5629 şikâyet numaralı başvuru için verilen 26/01/2015 tarihli KVYO Kararı
YILLIK RAPOR 2015