Page 20 - 2016 YILI FAALİYET RAPORU
P. 20

5.2 Genel Sekreterlikçe Sunulan Hizmetler

               Genel Sekreterlik, Kurumun idari ve mali işleriyle sekretarya hizmetlerini yerine getirmekten
               sorumludur. Bu  çerçevede,  Kamu  Başdenetçiliği  Makamının  14/08/2013 tarihli  ve 61 sayılı
               onayı ile oluşturulan ve 20/12/2016 tarihli ve 325 sayılı Olur ile güncellenen “Kamu Denetçiliği
               Kurumu Teşkilat Yapısının Oluşturulmasına ve Personelin Çalışma Usul ve Esaslarına İlişkin
               Yönergesi” kapsamında yer alan Genel Sekreterliğe bağlı hizmet birimlerince sunulan hizmetler
               aşağıda sunulmaktadır.


                  5.2.1  Yönetim Hizmetleri Birimi

                  5.2.1.1  İnsan Kaynakları Bürosu
               İnsan  Kaynakları  Bürosu,  ilgili  mevzuatta  yer  alan  düzenlemeler  çerçevesinde  atama,  nakil,
               ilerleme,  terfi,  yer  değiştirme,  intibak,  geçmiş  hizmet  değerlendirmeleri  ve  emeklilik  gibi
               personel  hareketleri  işlemlerinin  yanı  sıra  personel  istatistik  bilgilerini  üreterek  Kurumumuz
               insan kaynaklarının yönetimi konusunda yönetime doğru, güvenilir ve güncel bilgi sunmakta,
               kadrolara ilişkin iptal-ihdas işlemlerini gerçekleştirmekte ve Eğitim Bürosu ile eğitim planlarının
               koordinasyonunu sağlamaktadır.

                  5.2.1.2  Destek Hizmetleri Bürosu
               Destek  Hizmetleri  Bürosu,  giden  evrak  ve  arşiv  işlemlerinin  mevzuata  uygun  bir  şekilde
               yürütülmesi, satın alma, bakım-onarım, temizlik, yemek, ısınma, aydınlatma, haberleşme, ulaşım,
               güvenlik  hizmetlerinin  sağlanması,  sivil  savunma  ve  seferberlik  hizmetlerinin  planlanması,
               toplantı  ve  organizasyonlarla  ilgili  işlerin  yerine  getirilmesi,  teknik  donanımının  düzenli  ve
               sürekli çalışmasının sağlanması ve Kurumumuz mülkiyetinde veya kullanımında bulunan taşınır
               ve taşınmazlara ilişkin kayıtların tutulması görevlerini yerine getirmektedir.

                  5.2.1.3  Genel Evrak ve Şikâyet Başvuru Bürosu
               Genel Evrak ve Şikâyet Başvuru Bürosu, Kuruma yapılan şikâyet başvurusu kaydının yapılarak,
               numara  ve  dosyalamasının  gerçekleştirildiği  ve  şikâyet  başvurusunun  Ön  İnceleme  Büro
               Koordinatörlüğüne verilmesi işlemlerini yerine getirmekte, aynı zamanda Kurumumuzun genel
               evrak hizmetlerini de yürütmektedir.

                  5.2.1.4  Eğitim Bürosu
               Eğitim Bürosu, Kurumumuzda görevli personele ilişkin planlanan eğitim faaliyetleri ile Kamu
               Denetçiliği Uzman Yardımcılarının yardımcılık süreleri boyunca yetiştirilmesi, eğitim, staj ve
               refakat sürecinin takibi, tez konularının ve danışmanlarının tespiti, yetki sınavı ile yeterlilik sınavı
               konu başlıklarının tespiti ve bu sınavlara ilişkin usul ve esasların düzenlenmesi ile birlikte izin
               işlemlerinin planlanmasına ilişkin hususların yürütülmesini ve koordinasyonunu sağlamaktadır.

                  5.2.2  Strateji Geliştirme Birimi


                  5.2.2.1  Stratejik Yönetim Bürosu
               Stratejik Yönetim Bürosu, Kurumun stratejik planlama çalışmalarını yürüterek Stratejik Plan ile
               İdare Faaliyet Raporu’nun hazırlanması, performans analizlerinin yapılması, kalite ölçütlerinin
               geliştirilmesi, kamu hizmet envanteri ve hizmet standartlarının hazırlanması, standart dosya plan
               kodları ile idari birim kimlik kodlarının belirlenmesi ve kullanılmasının sağlanması hizmetlerini
               gerçekleştirmektedir.



                                                            19
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25