Page 68 - 2016 YILI FAALİYET RAPORU
P. 68

Ödemenin İçeriği                                                                        Miktarı
               Kesintisiz Güç Kaynağı Bakımı                                                           3 Adet
               Akaryakıt Alımı Ödemeleri                                                              26 Adet
               Telefon Santrali Bakımı                                                                11 Adet
               Personel Yönetim Sistemi Bakımı                                                         4 Adet
               Onayı 2015 yılında alınan ve ödemesi 2016 yılında                                       4 Adet
               Basın İlan Kurumuna İhale ilanı ile ilgili ödemeler                                     2 Adet
               Doğrudan Teminlere ait ödemeler                                                        184 Adet

                                                                                          Taşınır İşlemleri

                 Kurumumuza satın alınan veya devredilen mal/malzemelerin depo kabulünün yapılarak ve
                  bahse konu mal/malzemelerin Taşınır İşlem Fişi düzenlenerek Kurum kayıtlarına alınması,
                 Birimlerin  Taşınır  İstek  Belgesi  ile  bildirdikleri  mal/malzeme  taleplerinin  karşılanması,
                  depoda bahse konu mal/malzemeler yoksa satın alımının sağlanması,
                 Depodan çıkan mal/malzemeler ile ilgili Tüketim Çıkış Fişi düzenlenmesi ve ilgili birime
                  imzalatılması,
                 Depoda stok durumu azalan mal/malzemeler tespit edilerek satın alımının sağlanması,
                 3  aylık  dönemlerde  Kurumumuzun  Tüketim  Çıkış  Raporunun  hazırlanıp  saymanlığa
                  gönderilmesi,
                 Yıl içinde zimmet işlemleri ile ilgili olan değişikliklerin güncellenmesi ve takibi, işlemleri
                  yerine getirilmesi,
                 Yılsonunda  kurum  demirbaşlarının  sayım  işlemlerinin  yapılıp,  sayım  tutanağının
                  düzenlenmesi,
                 Yıl sonu itibariyla Yönetim Hesabı cetvellerinin hazırlanıp Saymanlığa gönderilmesi, daha
                  sonra saymanlık Muhasebe Yetkilisi tarafından imzalanan bahse konu cetvellerin Sayıştay
                  Başkanlığına gönderilmesi,
                  işlemleri gerçekleştirilmiştir.

                                                                                            Arşiv İşlemleri
                 Kurum arşivimiz yönetmelikte belirtilen iş bölümü esas konu veya alanlarıyla ilgili olarak
               Baş  Denetçi  ve  Denetçilerin  çalışma  alanlarına  göre  kuruma  gelen  idarenin  işleyişi  ile  ilgili
               şikâyet başvuru dosyalarının depolandığı birimdir.

                 2013  yılına  ait  dosyaların  taranarak  elektronik  ortama  aktarılması  için  gelen  şirket
               personeline yardımcı olunmuştur.

                 Kurum  ve  birim  arşivlerinin  sorunsuz  işlemesi  kapsamında  sorunsuz  işlemesi  için
               danışmanlık görevini üstlenilmiştir.

                 Fiziksel yapıda iyileştirmeye gidilerek arşivde perdeleme yöntemi kullanılmıştır.

                 Denetçiliklere ait olan 14000 dosya kurum arşivinde numerik sıralı tutulmaktadır. 2015 yılı
                  içerisinde bu dosyalar aktif olarak birimler tarafından kullanılmıştır.

                 Kurum  arşivinde  bulunan  dosyaların  fiziksel  olarak  uygunluk  açısından  değerlendirilerek
                  eksiklikleri tespit edilmiştir. Bu eksikliklerin giderilmesi açısından birim sorumlularına bilgi
                  verilmiştir.
                 Kurum  arşivinin  fiziki  şartlarının  düzenlenmesi  amacıyla  Devlet  Arşivleri  Genel
               Müdürlüğüne  gidilerek  kurum arşivinin  geliştirilmesi  iyileştirilmesi  adına bilgi  alış  verişinde
               bulunulmuştur.


                                                            67
   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73